Mededeling

Collapse
No announcement yet.

heeeeeeeelpppppppp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• heeeeeeeelpppppppp

ik heb een onbekende mail geopend ik geloof dat het een hackmail was.
    dus mijn vriend zegt dat die hacker dan allemaal illigalle dingen op mijn com wordt geinstaleert.hoe kan ik dat dan weer goedmaken?

Allereerst kan puur een e-mail weinig schade aanrichten. Heb je eventuele bijlages van de mail geopend ?
    Zo niet dan is de kans klein dat je echt gevaar loopt. Maar voor de zekerheid kun je een HiJackThis logfile plaatsen in de daarvoor bestemde sectie op dit forum.

Comment

ik heb een mail naar hem gestuurd en ik weet niet wat hijackthis is

Comment

Naar wie heb je een mail gestuurd ?
        En merk je vreemde dingen aan je pc ?
        HiJackThis is een programma waarmee een logfile/tekstbestand gemaakt kan worden, met meer informatie wat er op jouw pc draait en of dan kunnen de experts zien of daar kwaadaardige dingen tussen zitten als bijvoorbeeld spyware.

Lees eerst de handleiding van HijackThis:

Lees dan het volgende bericht goed door:

Plaats daarna je HijackThis-log in de daarvoor bestemde forumsectie:

Vermeld ook daar je probleem erbij.

Comment

ik merk nog geen rare dingen maar ik denk dat het niet erg is hij heeft me een mail gestuurd.en ik terug met een heel stom antwoord. dus.

Comment

Je hebt dus een spammail gehad, als ik het goed begrijp. Als dit het geval is, weet de spammer dat het adres bestaat en waarschijnlijk zul je dan in de toekomst meer van dit soort mails krijgen.

spam=ongewenst bericht waar je niet om gevraagt hebt (even vrij vertaald)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X