Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eset Smart Security

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Eset Smart Security

Hoi,

Een vraag namens een kennis. Zei heeft nu de Antivirus van Eset (3.0). Deze looopt begin volgende week af,nu wilde ze overstappen naar Eset Smart Security, we keken dus op de NL site van NOD32,en als we ESS dus willen aanvragen komt er oa een scherm dat dat bij resellers kan. Bij de antivirus moest je een formulier invullen,en toen werd alles per mail geregeld. Gaat dit bij ESS anders? of kijken we erover heen?

Alvast bedankt.

Als je nu een geldige licentie voor NOD32 hebt kun je een jaarlicentie voor ESET Smart Security aanschaffen voor € 37,98. Dat jaar wordt gewoon aan je huidige licentie geplakt. Je huidige NOD32 licentie komt te vervallen, wordt ook omgezet naar een ESS licentie. Je kunt ESET Smart Security dan al direct installeren en gebruiken.

Voorbeeld: Je hebt nu een licentie voor NOD32 die geldig is tot 23 september 2008. Dan kun je gebruik maken van die actie voor ESET Smart Security en nu al een licentie voor ESS kopen (€ 37,98). Dan wordt je huidige licentie voor NOD32 geannuleerd en krijg je een nieuwe gebruikersnaam + wachtwoord voor ESS en die is dan geldig tot 23 september 2009

Wanneer je van deze actie gebruik wilt maken wordt er wel gevraagd om je huidige NOD32 gebruikersnaam en einddatum, dit ter controle natuurlijk.

Comment

Dat wist ik niet dat een nieuwe jaarlicentie aan je huidige jaarlicentie wordt geplakt. En dat aanschaffen gaat gewoon via www.nod32.nl ? ik zie namelijk niets om ESS online aan te vragen op die website. Wel om EAV aan te vragen/verlengen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metriod Bekijk Berichten
        Dat wist ik niet dat een nieuwe jaarlicentie aan je huidige jaarlicentie wordt geplakt.
        Dat geldt alléén voor die ESS actie. Dus de NOD32 licentie omzetten naar een ESS licentie + 1 jaar extra.

ESS wordt niet via de site van NOD32.nl verkocht, dat gaat via resellers.
        Zoek maar een reseller op, en als het goed is zie je dan vanzelf wel wat over die ESS actie.

Zie je het niet.... kies dan een andere reseller

Comment

Waar de kennis woont ( en ik ook) zit er niet een in de buurt,en zie ook zo snel niets over die actie.

Comment

Het is gelukt, met wat hulp van ctrlaltdelete
            Ze heeft het inmiddels aangeschaft en op de pc geinstaleerd.
            Alleen een klein probleempje,hiervoor had ze de Comodo firewall (3.0) deze heb ik uiteraard eerst verwijderd + map in Program Files + Ccleaner,maar het beveiligings centrum blijft zeggen dat er meerdere Firewall's aan staan,die van Eset en Comodo. Nu ben ik in het register gaan neuzen er daar vondt ik dit:
            Als ik,wat blauw is aangeklikt,wil verwijderen (zie screenshot)

KLIK HIER voor een vergroting!
            (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

krijg ik een eerst een waarschuwing,dat als ik het verwijder,het systeem instabiel kan worden,en daarna een foutmelding: 'Kan niet alle opgegeven waarden verwijderen'

Hoe kan dit?

Comment

Kijk eens bij services wat er nu allemaal opstart (automatisch en/of handmatig).

Dan die comodo service helemaal uitschakelen, en ook niet meer laten opstarten.

Comment

Misschien wordt je nog iets wijzer van;

After testing Comodo Firewall Personal (latest version) I decided that it is unnecessarily complicated for my needs. So, I uninstalled it, or so I tho

Of bekijk de zeer uitgebreide instructies voor het verwijderen van Comodo Firewall 3

Comment

Dit gaan we eens op ons gemak bekijken Vanmiddag/Vanavond laat ik weten of het gelukt is.

Comment

Het is gelukt,we hebben bij de 2e link de meeste dingen uitgevoerd. Stap 14 heeft geholpen. In het register werd niets gevonden,(behalve die ene sleutel zie #6,die kan ik nog steeds niet verwijderen)

EDIT:

Is het ook mogelijk om bestanden die via msn worden verzonden te scannen met ESS? De regel voor de Antivirus werkte niet.
                    Last edited by metriod; 04-05-08, 19:16.

Comment

Probeer dit eens:

"C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security" /aind /no-boots /arch /max-archive-level=10 /sfx /rtp /symlink /adware /unsafe /unwanted /pattern /heur /adv-heur /action=clean /action=prompt

Click image for larger version

Name:	MSNESET.png
Views:	1
Size:	19,1 KB
ID:	1059639

Maar of 't echt nodig is.... elk bestand dat op de schijf wordt gezet wordt ook direct gecontroleerd door ESS.
                      Last edited by ctrlaltdelete; 05-05-08, 02:07.

Comment

Nee die werkt niet krijg dan dit te zien:
                        De virusscan kan niet worden voltooid. Controleer de instellingen in Extra > Opties > Bestandsoverdracht.

Maar zoals je al zegt het wordt zowiezo al gecontroleerd.

Comment

Metriod, er is nog wel wat in te stellen in de geavanceerde opties.

Zie plaatjes voor de beste instelling.

Name:	msn1.png
Size:	59,7 KB
ID:	1059641

Name:	msn2.png
Size:	61,1 KB
ID:	1059642

Comment

De tekst in plaatje 1 is niet helemaal goed.(helemaal niet goed dus, en nogal verwarrend)
                            Er moet eigenlijk staan;

"U kunt prestatie- of compabiliteitsproblemen oplossen door programma's uit te sluiten van filtering op inhoud door een kruisje in het desbetreffende vakje te zetten."

Eigenlijk moet daar dus "kruisje" staan en géén "vinkje".
                            Hier een voorbeeld wanneer ik geen controle wil van data verzonden met een virustotal tool;

Name:	msn3.png
Size:	62,9 KB
ID:	1059643

Comment

Zo ziet het erbij mij uit:

Hier heb ik alleen MSN aangevinkt.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X