Mededeling

Collapse
No announcement yet.

avast. www. nucia.eu

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• avast. www. nucia.eu

...
    Last edited by Gast; 01-06-15, 13:19.

Dat is WebRep, een functie van Avast die je informatie geeft over de betrouwbaarheid van de websites die je bezoekt. Je kunt WebRep uitschakelen door Avast te openen, op 'Instellingen' te klikken (rechts bovenin het venster, naast 'Account'), vervolgens in de lijst aan de linkerkant van het venster te klikken op 'WebRep & Antiphishing' en het vinkje weg te halen bij 'WebRep activeren'. Klik daarna op de knop 'Ok' rechts onderin het venster en WebRep is uitgeschakeld.

KLIK HIER voor een vergroting! KLIK HIER voor een vergroting! KLIK HIER voor een vergroting! 
    bLACKADDER

Bent u tevreden over Nucia? Overweeg dan een donatie. Daarmee helpt u ons door te gaan met het ondersteunen van computergebruikers.

Comment

...,
      Last edited by Gast; 01-06-15, 13:20.

Comment

dit is een onderdeel van avast
        het geeft aan hoe betrouwbaar/veilig een website is
        3 streepjes is ht best en 1 het minste.
        als je deze optie uitschakelt word je beveiliging niet minder het verbergt alleen het icoontje

Comment

...

Comment

...

Comment

Wat bedoel je met internet beveiliging van ziggo?
              Bedoel je de ingebouwde firewall in de router?

Comment

...

Comment

ik neem aan dat je dan de Internetbeveiliging Basis hebt?
                  ze zeggen zelf dat de consumentenbond ze heeft verkozen tot "beste uit de test" maar dat betwijfel ik
                  ik zal hem straks voor je uit testen
                  van deze antivirus had ik og nooit gehoord dus ik ben benieuwd of het een beetje goed is met al die malware van vandaag

op de website staat dat de software is ontwikkeld door F-secure en die komen best wel hoog uit de test dus ik ben benieuwd of ze bedoelen met "gemaak door F-secure" of ze dezelfde engine gebruiken of niet
                  ik zal straks wel posten hoe goed het was
                  Last edited by christian1122; 18-07-13, 10:57.

Comment

...

Comment

voor zo'n klein en simpel programma is het wel heel onduidelijk
                      wat heb jij gedaan bij het installeren? er komt een popup die vraagt om een abbonementscode
                      is dat alleen voor de betaalde versie en kan je gewoon op sluiten klikken of moet je op de een of andere manier een code kijgen?
                      hoe heb jij dat gedaan?

Comment

Internetbeveiliging Basis

Bij Internet van Ziggo ontvangt u gratis Internetbeveiliging Basis. Dit pakket is ontwikkeld door F-secure. Met Internetbeveiliging Basis van Ziggo beschermt u gratis één Windows-computer met Anti-virus en Anti-SpyWare. Deze filters controleren uw mail automatisch op virussen en spyware. Internetbeveiliging Basis is niet geschikt om uw pc te beschermen tijdens het surfen of downloaden van bestanden.

info:
                        https://www.ziggo.nl/#klantenservice...netbeveiliging

P.S. Je hebt dus internet van Ziggo nodig om een abonnement code in te voeren.
                        Last edited by pederoco; 18-07-13, 14:15.
                        mvg, Peter

The future ain’t what it used to be.

Comment

ja dat las ik dus ook maar dat komt omdat de gratis versie alleen signatures gebruikt en geen webfilter en HIPs

de vraag blijft heb je nou wel of geen abbonementscode voor de gratis versie nodig?
                          als je namelijk geen abbonenementscode nodig hebt heb ik slecht nieuws voor ziggo

Comment

Ja, je hebt een abonnement code nodig.
                            Als je de uitgebreide versie wilt installeren krijg je een andere code toegestuurd.

De installatie start automatisch. U ziet in het venster welke internetbeveiligingssoftware gekoppeld is aan de licentiecode (abonnementscode).
                            mvg, Peter

The future ain’t what it used to be.

Comment

en hoe kom ik dan aan die code? dat staat nergens
                              het programma heeft niet eens een interface
                              en dat scherm dat jij hebt zie ik ook helemaal niet

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X