...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
avast. www. nucia.eu
Collapse
X
-
Dat is WebRep, een functie van Avast die je informatie geeft over de betrouwbaarheid van de websites die je bezoekt. Je kunt WebRep uitschakelen door Avast te openen, op 'Instellingen' te klikken (rechts bovenin het venster, naast 'Account'), vervolgens in de lijst aan de linkerkant van het venster te klikken op 'WebRep & Antiphishing' en het vinkje weg te halen bij 'WebRep activeren'. Klik daarna op de knop 'Ok' rechts onderin het venster en WebRep is uitgeschakeld.
bLACKADDER
Bent u tevreden over Nucia? Overweeg dan een donatie. Daarmee helpt u ons door te gaan met het ondersteunen van computergebruikers.
- Citaat
-
ik neem aan dat je dan de Internetbeveiliging Basis hebt?
ze zeggen zelf dat de consumentenbond ze heeft verkozen tot "beste uit de test" maar dat betwijfel ik
ik zal hem straks voor je uit testen
van deze antivirus had ik og nooit gehoord dus ik ben benieuwd of het een beetje goed is met al die malware van vandaag
op de website staat dat de software is ontwikkeld door F-secure en die komen best wel hoog uit de test dus ik ben benieuwd of ze bedoelen met "gemaak door F-secure" of ze dezelfde engine gebruiken of niet
ik zal straks wel posten hoe goed het wasLast edited by christian1122; 18-07-13, 10:57.
- Citaat
Comment
-
voor zo'n klein en simpel programma is het wel heel onduidelijk
wat heb jij gedaan bij het installeren? er komt een popup die vraagt om een abbonementscode
is dat alleen voor de betaalde versie en kan je gewoon op sluiten klikken of moet je op de een of andere manier een code kijgen?
hoe heb jij dat gedaan?
- Citaat
Comment
-
Internetbeveiliging Basis
Bij Internet van Ziggo ontvangt u gratis Internetbeveiliging Basis. Dit pakket is ontwikkeld door F-secure. Met Internetbeveiliging Basis van Ziggo beschermt u gratis één Windows-computer met Anti-virus en Anti-SpyWare. Deze filters controleren uw mail automatisch op virussen en spyware. Internetbeveiliging Basis is niet geschikt om uw pc te beschermen tijdens het surfen of downloaden van bestanden.
info: https://www.ziggo.nl/#klantenservice...netbeveiliging
P.S. Je hebt dus internet van Ziggo nodig om een abonnement code in te voeren.Last edited by pederoco; 18-07-13, 14:15.mvg, Peter
The future ain’t what it used to be.
- Citaat
Comment
-
Ja, je hebt een abonnement code nodig.
Als je de uitgebreide versie wilt installeren krijg je een andere code toegestuurd.
De installatie start automatisch. U ziet in het venster welke internetbeveiligingssoftware gekoppeld is aan de licentiecode (abonnementscode).mvg, Peter
The future ain’t what it used to be.
- Citaat
Comment
Comment