Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Norton Security Suite opent niet meer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Norton Security Suite opent niet meer

Na opstarten van de computer is NIS éénmaal aanklikbaar. Het volle scherm verschijnt dan, maar het verdwijnt meteen weer. Daarna lukt het niet meer om het scherm tevoorschijn te halen, noch via klikken op icoontje in taakbalk, noch via startmenu.
    Rechtsklikken op icoontje geeft klein scherm met functies, waarvan sommige gewoon uit te voeren zijn: snelle scan, live update, naar ondersteuning (waar ik geen oplossing vond), maar bij "openen" gebeurt niets.

Moet ik NIS verwijderen en weer installeren? Ik heb een online gekochte betaalversie en heb geen code o.i.d.
    Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Als malware zich net zo moeizaam nestelt in het systeem als Norton zich opnieuw laat installeren, dan zit je met de beveiliging wel goed.

In je profiel is het een beetje misleidend dat je als beveiligingsprogramma NOD32 gebruikt. Dit is naar mijn idee van Eset. Maar dit slechts voor kniesoren en terzijde.

Kennelijk is er sprake geweest, tijdens de bestelling, van een account. Wellicht is dit nog terug te vinden in je mailberichten of elders.

Hier de aanwijzingen van Norton het programma te verwijderen.

Overigens verwacht ik dat je beter dan ik in staat bent deze info te zoeken en wellicht heb je inmiddels het probleem opgelost.
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Ik neem aan dat het over NSS gaat en niet NIS ?
      Je titel en topic is iewat misleidend hierin, je spreekt over zowel NSS als NIS en dat zijn twee verschillende producten..

NSS: https://support.norton.com/sp/nl/nl/...+Suite&start=5

Als u al één van de volgende Norton-producten op uw computer hebt geïnstalleerd, hoeft u de productsleutel voor Norton Bootable Recovery Tool niet in te voeren:
      • Norton Internet Security 2010 of later
      • Norton AntiVirus 2010 of later
      • Norton 360 versie 3.0 of later
      • Norton Business Suite 4.0 of later
      • Norton Security Suite 4.0 of later
      En ook.....

Als u uw Norton-product via een internetaanbieder hebt aangeschaft, hebt u een activeringscode ontvangen. Wanneer u Norton Bootable Recovery Tool gebruikt, moet u deze activeringscode gebruiken.
      Even verder staat dan....

Als u Norton Security Suite of Norton Business Suite gebruikt, kunt u uw activeringscode als volgt vinden:
      • Ga naar de volgende URL: http://www.comcast.net/security
      • Klik onder Get Norton Now op Windows.
      • Klik op Get It Now.
      • Meld u aan bij uw Comcast-account waar de activeringscode onder de productnaam zal staan.
      • U kunt deze activeringscode gebruiken voor Norton Bootable Recovery Tool.

Last edited by Emphyrio; 22-08-13, 17:46.
      Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
      E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Beiden hartelijk dank voor jullie reactie.
        Dom van me om bijna een jaar lang NIS te hebben en dat niet in mijn profiel te veranderen..
        En het dan hier ook nog eens te hebben over NSS als ik NIS bedoel..

Ik blijk wel degelijk een account te hebben aangemaakt en ik heb alle gegevens weer kunnen terugvinden.
        Omdat ik begrijp, dat het nogal een gedoe is om Norton te verwijderen en weer te installeren laat ik het maar zitten tot op 11 oktober mijn abonnement afloopt.
        NIS lijkt wel te werken, al is het scherm niet op te roepen.

Dan neem ik maar aan (na diverse tests) dat het niet aan een mogelijke besmetting met het een of ander ligt.
        Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Poes Bekijk Berichten
          Dan neem ik maar aan (na diverse tests) dat het niet aan een mogelijke besmetting met het een of ander ligt.
          Eén manier om daar achter te komen, Ellen
          Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
          E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio Bekijk Berichten
            Eén manier om daar achter te komen, Ellen
            Ach, jullie hebben het al druk genoeg in de virussectie
            Ellen

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X