Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NIS

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• NIS

Sinds enige tijd gebruik ik Norton Internet Security. Toen ik het zonet het programma VuuPC (remote access for Windows XP/Vista/7) wilde installeren, gaf Norton geen enkele waarschuwing en werd als veilig beschouwd. Als je de Algemene Voorwaarden van VuuPC er echter op naleest, staat er onder andere dat je het programma toestemming geeft om alle soorten gegevens naar hun te verzenden. Zoals je naam, adres, bank en creditkaart gegevens enz.. Alles gebeurt op de achtergrond en zonder kennisgeving. Uiteraard heb ik direct de installatie stopgezet. Maar hoeveel mensen lezen de Algemene Voorwaarden van alle programma's die ze installeren? VuuPC is gekend door Norton en toch geven ze geen enkele waarschuwing bij het scannen van het programma. Mijn vertrouwen in NIS heeft een flinke deuk gekregen.
    Blijf in ieder geval weg van VuuPC, want naast de flagrante schending van de privacy, installeren ze ook nog eens een hoop andere rommel op je PC die je (zoals ik op verschillende fora gelezen heb) zeer moeilijk terug kan verwijderen.
    Liggen mijn verwachtingen van een totaalpakket zoals een Internet Security Suite te hoog?
    Last edited by Tabbris; 02-02-14, 23:42.

Heb je de instellingen van NIS geconfigureert zoals het hoort (vooral deze mbt realtime beveiliging)?

https://support.norton.com/sp/nl/nl/...ail_2013_nl_nl
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Ik zal u laten weten of dit werkt voor mij Bedankt en blijven posten zoals een informatieve blogs
      arooj

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X