Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Norton 360- Norton internet Security volledig verwijderen (voorgeinstalleerd op nieuwe laptop)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Norton 360- Norton internet Security volledig verwijderen (voorgeinstalleerd op nieuwe laptop)

Mijn MSI laptop kwam met voorgeinstalleerd Norton 360 internet Security en Norton Anti-theft en Norton Online Backup. Ik heb enkel het eerste gebruikt en er rest mij nog 30 dagen om te registreren.

Ik wil nu ALLES van Norton verwijderen. Er bestaat een Norton Removal Tool. Ik weet niet of dat al de rest van Norton ook verwijderd.

Ik heb nog geen account aangemaakt, en wil dat ook niet doen. Echter kan ik blijkbaar dat Norton verwijderingstooltje niet krijgen zonder een account aan te maken.

Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen ? Alvast bedankt.

Kom te weten hoe u Norton-beveiligingsproducten van uw computer verwijdert. Dit artikel bevat stappen om Norton Apparaatbeveiliging uit Windows 10, Windows 8 en Windows 7 te verwijderen.
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Beste,

Bedankt, maar dat is de klassieke uninstall methode die men gebruikt om elk programma op windows te verwijderen. Norton is daarmee, in tegenstelling tot wat men schijnt te beweren op hun website, niet volledig verwijderd.

Waarom zou er anders een uninstall tool bestaan van Norton ? Een aantal jaren geleden heb ik het speciale tooltje ooit moeten gebruiken om Norton volledig te verwijderen van een computer. De normale uninstallmethode van Windows volstond toen niet. Er kon geen ander antivirus programma geinstalleerd worden, niettegenstaande het programma op de klassieke wijze verwijderd werd die hier beschrebven is. Omdat de persoon in kwestie een account had kon het tooltje gedownload worden met zijn gegevens en kon Norton volledige(er) verwijderd worden.

Ik heb overigens op de website van Norton getracht dit uninstall tooltje te downloaden, maar men vroeg mij eerst naar mijn account gegevens.

Er moet toch een middel zijn om dit te pakken te krijgen.

In feite is het dit product dat ik niet kan krijgen zonder me te registreren.

Norton Remove and Reinstall tool helps to uninstall and reinstall most Norton products such as Norton Security, Norton 360, and Norton Internet Security on Windows computers.

MVG
      Last edited by JimB; 29-01-15, 15:40.

Comment

Waarom kan je je accountgegevens niet geven?

Comment

Beste,

Ik kan die accountgegevens natuurlijk geven, ttz een account aanmaken, de zoveelste.

Maar is het nu juist dat niet wat we allemaal trachten te vermijden ? Namelijk te worden overstelpt met software aanbiedingen die we niet willen, maar waar we daarna toch maar steeds aan herinnerd worden door nieuwe aanbiedingen etc ...

Ondertussen heb ik de speciale software die nodig is om deze Norton Security volledig te verwijderen toch gevonden, laten we zeggen volledig legaal bekomen.

Anderzijds is het zo dat een aantal beveiligssuites van andere merken reeds jaren speciale tools aanbieden om zonder vervelende achtergebleven bestanden volledig hun software te verwijderen.

Avira, Outpost, Norton, Kaspersky enz ... allen hebben ze speciale verwijderinssoftware.

Indien deze specifieke verwijderinssoftware niet gebruikt word zal men hoogstwaarschijnlijk problemen ondervinden bij het willen installeren van security of antivirus software van andere merken.

Toch nog bedankt voor de moeite,

MVG

Comment

Er is wel degelijk een verwjderingstool van Norton voor haar producten : https://support.norton.com/sp/nl/nl/...rProfile_nl_nl

Comment

Dank U, dat was in feite hetgeen ik sedert mijn eerste post zocht, maar intussen dus reeds gevonden heb. Nu kan ik die Norton, die naar mijn bescheiden mening wel iets teveel doet, voorgoed verwijderen

MVG

Comment

Graag gedaan

Comment

Working...
                X