Enkele jaren geleden (+6) had ik ooit eens een dergelijk programma van Comodo geinstalleerd. Nadat ik problemen kreeg met een heel hoog CPU verbruik, en men dat na meer dan een maand niet kon oplossen op hun forum, heb ik dan hun programma maar verwijderd. Maar ho !! dat ging niet zonder slag of stoot. Na veel gezoek vond ik dan toch een programma (niet van Comodo !! - zoals Norton WEL een programma van henzelf heeft om Norton volledig te verwijderen) en kon het volledig verwijderen.
Gisteren installeer ik dan hun laatste versie CIS v8.2 en dat ding werkt langs geen kanten. Op hun chathelpforum word ik voortdurend afgebroken.
Mijn vraag nu: is er hier iemand die een link weet naar een deftig verwijderingsprogramma voor CIS ? Op internet is het niet duideijk wat nu een goed programma is.
Met dank.
Gisteren installeer ik dan hun laatste versie CIS v8.2 en dat ding werkt langs geen kanten. Op hun chathelpforum word ik voortdurend afgebroken.
Mijn vraag nu: is er hier iemand die een link weet naar een deftig verwijderingsprogramma voor CIS ? Op internet is het niet duideijk wat nu een goed programma is.
Met dank.
Comment