Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blokkade uitgaande mail

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Blokkade uitgaande mail

    Via Caiway gebruik de volgende emailaccounts:

    Hoofdaccount: [email protected]

    Extra accounts: [email protected]
    [email protected]
    [email protected]

    Op mijn e-mailaccount [email protected] krijg ik de laatste weken bij de uitgaande mail de volgende foutmelding:

    De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

    550 5.7.1 U bent geblokkeerd omdat er is geconstateerd dat er met uw logingegevens veel email-berichten in korte tijd zijn gestuurd. Ga voor meer informatie naar https://www.caiway.nl.misbruik

    Berichten komen wel binnen op dit account maar reageren en/of een bericht verzenden via dit account is niet mogelijk..

    Ik ontvang en verstuur via de extra accounts ([email protected]) gemiddeld 300-400 emails per maand. Dit is altijd goed gegaan (al jaren) maar nu hapert de retourzending van het account [email protected]


    In verband met de aard van mijn werkzaamheden ben ik erg afhankelijk van het goed werken van bovengenoemde accounts.

    Ik schijn op een z.g. blacklist terecht te zijn gekomen zegt de helpdesk maar het lukt maar niet om dit op te lossen. Misschien dat een van u een oplossing hiervoor weet?
    sigpic

  • #2
    Yes, log in bij de website van je provider en wijzig het wachtwoord van de e-mailadressen naar een sTeRkwAchTw00rd! (even als voorbeeld)

    Scan daarna al je computers op rotzooi, dan komt het allemaal goed.

    Comment


    • #3
      Hartelijk dank voor deze informatie.
      Alle paswoorden heb ik gewijzigd naar hoofdletters, kleine letters, cijfers en speciale tekens (16 karakters lang)
      Ook mijn dieptescan van Eset NOD32 uitgevoerd (geen problemen). Malwarebytes geeft ook geen problemen aan. Ook CCleaner uitgevoerd en de 'losse eindjes' verwijderd. voor Op dit moment doet het account het weer goed, maar dat was gisteren tijdelijk ook zo. En een paar uur daarna weer de foutmelding. Dus ik ben benieuwd of het nu wel goed gaat. Nogmaals bedankt in ieder geval. Mocht het weer fout gaan dan ga ik weer een melding plaatsen. Misschien dat er dan een andere oplossing is.

      Ha Scorpi Caruso,
      Zoals eerder gemeld alle aanbevelingen uitgevoerd. Een dag hierna was het probleem opgelost. Echter, na twee dagen weer hetzelfde probleem met dezelfde foutmelding op hetzelfde email account. Zijn er nog andere suggesties op dit op te lossen?
      Last edited by dorado; 18-03-21, 14:54. Reden: Berichten samengevoegd
      sigpic

      Comment


      • #4
        Ja, even bellen met de provider, mogelijk dat ze je dan toch handmatig van de blacklist af moeten halen

        Comment


        • #5
          OK, maar intussen al ca. zo'n anderhalf uur telefonisch contact gehad zonder resultaat.
          Mijn optie is nu het verwijderen van dit account en een nieuw aanmaken. Ben ik dan van deze ellende af trouwens?
          sigpic

          Comment


          • #6
            Ja dat weet ik wel zeker dat je er dan vanaf bent, blijkbaar de enige oplossing dus.

            Comment


            • #7
              Er komt deze week iemand van de helpdesk proberen om bij mij thuis de problemen op te lossen Als dit lukt ben ik een gelukkig mens, zo niet dan verwijder ik het account en maak een nieuw aan Ik hoop dat het eerste lukt.. Ik laat het je weten.
              sigpic

              Comment

              Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X