Via Caiway gebruik de volgende emailaccounts:
Hoofdaccount: [email protected]
Extra accounts: [email protected]
[email protected]
[email protected]
Op mijn e-mailaccount [email protected] krijg ik de laatste weken bij de uitgaande mail de volgende foutmelding:
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
550 5.7.1 U bent geblokkeerd omdat er is geconstateerd dat er met uw logingegevens veel email-berichten in korte tijd zijn gestuurd. Ga voor meer informatie naar https://www.caiway.nl.misbruik
Berichten komen wel binnen op dit account maar reageren en/of een bericht verzenden via dit account is niet mogelijk..
Ik ontvang en verstuur via de extra accounts ([email protected]) gemiddeld 300-400 emails per maand. Dit is altijd goed gegaan (al jaren) maar nu hapert de retourzending van het account [email protected]
In verband met de aard van mijn werkzaamheden ben ik erg afhankelijk van het goed werken van bovengenoemde accounts.
Ik schijn op een z.g. blacklist terecht te zijn gekomen zegt de helpdesk maar het lukt maar niet om dit op te lossen. Misschien dat een van u een oplossing hiervoor weet?
Hoofdaccount: [email protected]
Extra accounts: [email protected]
[email protected]
[email protected]
Op mijn e-mailaccount [email protected] krijg ik de laatste weken bij de uitgaande mail de volgende foutmelding:
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
550 5.7.1 U bent geblokkeerd omdat er is geconstateerd dat er met uw logingegevens veel email-berichten in korte tijd zijn gestuurd. Ga voor meer informatie naar https://www.caiway.nl.misbruik
Berichten komen wel binnen op dit account maar reageren en/of een bericht verzenden via dit account is niet mogelijk..
Ik ontvang en verstuur via de extra accounts ([email protected]) gemiddeld 300-400 emails per maand. Dit is altijd goed gegaan (al jaren) maar nu hapert de retourzending van het account [email protected]
In verband met de aard van mijn werkzaamheden ben ik erg afhankelijk van het goed werken van bovengenoemde accounts.
Ik schijn op een z.g. blacklist terecht te zijn gekomen zegt de helpdesk maar het lukt maar niet om dit op te lossen. Misschien dat een van u een oplossing hiervoor weet?
Comment