Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje over spywareblaster

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje over spywareblaster

Als ik alle stappen uit jullie handleiding over spywareblaster heb doorlopen, kan ik spyware blaster dan gewoon afsluiten, en zo ja blijft deze dan op de achtergrond meedraaien.

hoe vaak (per week of per dag) moet ik spywareblaster updaten?
    Greetz

Joyce

SpywareBlaster hoef je maar één keer te draaien. Als je klikt op "Enable All Protection", dan wordt een heleboel informatie het register ingepompt om ervoor te zorgen dat schadelijke sites/programma's hun werk niet kunnen doen.

Daarentegen wordt SpywareBlaster wel ge-update. Dus je moet soms even kijken of er updates zijn, en zo ja daar de beveiliging van aanzetten.

Comment

vraagje

Dus je moet soms even kijken of er updates zijn, en zo ja daar de beveiliging van aanzetten.
      ---------------------------------------------------------

Bobby: wat bedoel je met bovenstaande zin?
      Ik heb spyware blaster geinstald en geupdated.
      hoevaak check je zoiets?

Comment

Als je elke maand even controleert of er updates zijn is dat wel voldoende.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Admin
          Als je elke maand even controleert of er updates zijn is dat wel voldoende.
          Zou je kort kunnen uitleggen wat ie doet en hoe??

Comment

Als je één keer per week/maand kijkt of er updates zijn. Start SpywareBlaster, klik op "Download Latest Protection Updates". SpywareBlaster gaat kijken of er updates zijn en download deze.
            Hierna krijg je een boodschap te zien in de trant van "There are now 3 protections disabled". Tevens is hier een knop te zien alle protection weer aan te zetten. Anders kan dat op het hoofdscherm ook met de link "Enable All Protection."

Dat is alles. Hoe 'ie het precies doet. Ik zou het niet weten want ik heb het programma niet geschreven...

Comment

Thanks

Bedankt

Comment

Kijk hier voor uitleg met plaatjes: http://www.nucia.eu/ne/spywareblaster/handleiding.html

Comment

en bedankt voor de goede uitleg.

Comment

Thanks Buffynator,

deze pagina wist ik nog niet.

Comment

Bij de uitleg over spyware blaster staat onder aan: ''Zorg ervoor dat er altijd staat "0 items have protection disabled"
                      Vandaag heb ik even gekeken of er een update was (die was er dus),maar nu staat bij Internet explorer protection is enabled: 23 items have protection disabled.

Wat betekent dit?
                      Kan ik dat weer weg krijgen?
                      Ik heb Spybot en Ad Aware er voor laten lopen.

Comment

Dit betekent dat er nieuwe items zijn toegevoegd aan SpywareBlaster die nog niet ingevoerd zijn in je systeem.
                        Dit kun je 'oplossen' door Spywareblaster weer op te starten, en te klikken op "enable all protection".

Succes

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Bedankt voor de uitleg!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍