Mededeling

Collapse
No announcement yet.

trojan horses

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• trojan horses

hallo allemaal

ik hoor de laatste tijd dat er erg veel torjan horses in computers komt
    daarom wil ik graag een (goed) trojan horses scanner hebben
    weet iemand een waar ik een kan dowloaden

wat gebruik je zelf al?
    eventueel zou je AVG anti spyware kunnen gebruiken, die schijnt veel trojan horses tegen te kunnen houden.

Comment

Trojan Horse

Ik heb hier een lijstje met alle Trojan vernietigers.
      Link: *Klik*
      je kan er zelf een kiezen, ik weet niet zoveel Trojan Killers

Comment

ik gebruikt nu hitman pro maare aan de klik lijst heb ik niets het moet een gratis torjans horse scanner zijn

Comment

hitmanpro raden wij hier niet aan,
          Oorspronkelijk geplaatst door BendeBoy
          Hitmanpro werd razendsnel populair in Nederland toen deze uit kwam. Het is een volledig geautomatiseerd programmaatje dat automatisch verschillende AntiSpyware Programma’s installeert op je systeem en daarna ook nog helemaal alleen en automatisch uitvoert, zonder dat je een vinger hoeft uit te steken!

Hitmanpro laat deze onderstaande programma’s op je PC draaien.
          Ad-Aware SE 1.06Spybot Search & Destroy 1.4
          Spy Sweeper 3, 4 en 4.5
          Spyware Doctor 4.0
          CWShredder 2.19
          SpywareBlaster 3.5.1
          Security Update KB912812
          Security Update KB912919
          Flash Player security upgrade
          NOD32 Antivirus 2.51
          Sysclean Package
          SuperDAT VirusScan

Maar omdat alles zo automatisch gaat en je niets hoeft te doen gaat het JUIST mis, Hitmanpro verwijderd soms bestanden die helemaal niet gevaarlijk zijn - juist het tegendeel! Het kan dan soms zijn dat die een verkeerd bestand verwijderd en je hele systeem 'crashed'. Het is al meerdere keren voor gekomen dat DOOR het programma Hitmanpro er vele storingen kwamen, en daarnaast zijn er nog veel meer bezwaren tegen Hitmanpro.

Ook geeft Hitmanpro in zijn rapport niet weer als er iets gevonden is, waar het gevonden is en wat er gevonden is, of het probleem wel of niet is opgelost. Dat kan frustrerend werken omdat mensen denken dat hete is opgelost maar er toch nog steeds foute dingen aan de hand zijn. Daarom is het handig om alle programmas gewoon apart te downloaden en te instaleren.. daarnaast heb je aan een paar al genoeg!

Voordelen van Hitmanpro
          • Veel goede software samen gebracht in een programma
          • Momenteel is Mark Loman (maker van Hitmanpro) bezig het programma zo aan te passen zodat gebruikers zelf instellingen ongedaan kunnen maken/het scanproces kunnen beïnvloeden
          • Eindelijk is er een kleine supportsectie op de site van Hitmanpro

Nadelen van Hitmanpro
          • De maker heeft alle donatieknoppen, in de gratis versies van programma's, verwijderd en zelf een eigen donatieknop gemaakt. Hierdoor krijgen de makers van de software die gebruikt wordt niet de eer die ze verdienen
          • De testversies (trials) verlopen na 14-dagen. Daarna zijn ze niet meer te gebruiken
          • Spyware doctor scant wel, maar verwijdert niets
          • Het programma verwijdert direct alle gevonden registersleutels, -waarden en bestanden zonder om Uw toestemming te vragen. Dit gaat meestal goed, maar, aangezien Hitman Pro ook 'gewone' programma's als rotzooi ziet en verwijdert, ontstaan bij veel gebruikers problemen met andere software of zelfs windows die niet meer wil starten of fouten gaat geven
          • Wanneer U hitmanpro verwijdert worden niet alle gebruikte programma's volledig verwijdert, waardoor er rotzooi op Uw hardeschijf en in het register ontstaat
          • CwShredder kan, wanneer geen Coolwebsearch variant aanwezig is, schade opleveren
          • Het maakt een rotzooi van Hijackthis-logjes waar het gevolg van is dat Experts met vele moeite problemen moeten oplossen gemaakt door Hitmanpro. Er zijn na gebruik nauwelijks nog aanknopingspunten voor logcheckers.
          • HitmanPro geeft een hoop valse alarmen (false positives) en ook een te hoge alarmering bij kleine zaken (bijv. cookies).

Bronnen:
          (>'-')> Uitgebreide informatie op Nucia.nl
          (>'-')> Hitmanpro Artikel - Surfing Safe
          dat geeft je misschien een idee waarom wij het niet aanraden.
          verder is AVG anti spyware een prima gratis scanner, maar welke maatregelen heb je nu al genomen behalve hitmanpro? (wat je dus beter kan de-installeren)

Comment

Zoals moppentappers al aangeeft,raden wij HitmanPro niet aan.

Zelf gebruikte ik het in het begin ook,maar daar had ik later veel spijt van Ik moest namelijk heel me pc herinstaleren.Ik kreeg blauwe schermen,er waren belangrijken bestanden verwijderd door HitmanPro.

Je kan beter programma's zoals: Ad-Aware, Spybot S&D los draaien,dan heb jij de controle over die programma's.Dit heb je niet bij HitmanPro.

Comment

Spyware Doctor heeft ook een goede Trojan bescherming

*Klik*http://www.pctools.com/nl/spyware-do...FQNFMAodD1BLQQ

Succes verder,
              En alvast gellukig nieuwjaar en fijne feestdagen

Comment

ik heb het persoonlijk niet zo op spyware doctor, buiten dat het geld kost dringt het programma heel erg aan om het aan te schaffen, het gedrag vind ik niet zo fantastisch

Comment

Ik wacht nog even op de reactie van spycid, maar ik ga wel doorzoeken naar een beter/ makkelijker alternatief. Iets wat je altijd gratis zou kunnen gebruiken ofzo.

Comment

ja ik ben nu bezig met een andere virus scan maar ben niet over tuigt dat hitman pro niet goed is want i kheb hem al wat jaren

Comment

Ik heb er weer 3 bijgevonden die goed moeten zijn

*Klik*

Comment

die website is zelf niet helemaal te vertrouwen,

en de tekst gemaakt door bendeboy berust op waarheid, en kan toch echt je systeem op den duur verzieken

Comment

Oke sorry dat wist ik niet

Comment

Op download.com heb ik even gezocht, heeft dit opgeleverd.

Comment

tsja, daar staat dan weer spysweeper

zegt opzich niets over het product.. maar wel over het gedrag van het bedrijf.
                              en een goede gratis trojan horse scanner is AVG anti spyware dus
                              ik wil je nogmaals aanraden om hitmanpro te verwijderen en eens te vertellen welke andere producten je gebruikt om je te beveiligen

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎