Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Essa voce precisa VER

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Essa voce precisa VER

Krijg de laastste tijd mailtjes met- en berichten over Essa voce precisa VER binnen.
    Zie dat het hier ook "bol" staat met hulp aan besmette Pc's.
    De besmetting van de Pc zou je kunnen zien door te zoeken naar 'LTaskup.exe' die te vinden is in C:\Windows\Media.
    Heeft deze worm, of wat voor ding het ook maar is, ook een naam?
    VirusAlert en Sophos maken van Essa voce precisa VER en 'LTaskup.exe' geen melding, wat ik vreemd vind.

Groeten,

Piedro
    He who asks is a fool for five minutes, but he who does not ask remains a fool forever. #Chinese proverb#

Essa voce precisa VER is de naam (er is verder geen echte naam voor).
    Wat is je probleem precies?

Mvg,
    Blackbird
    Met vriendelijke groet,
    Blackbird

Comment

Hier gelukkig niets aan de hand! Nock..nock on wood!!
      Vind het raar dat Virusalert hier nog geen melding van maakt.
      Weet zeker gisteren ergens gelezen te hebben dat het ook onder andere Spaanse naam bekend was.
      Vond over 'LTaskup.exe' nog het volgende:

Gr. P.
      He who asks is a fool for five minutes, but he who does not ask remains a fool forever. #Chinese proverb#

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Piedro
        Hier gelukkig niets aan de hand! Nock..nock on wood!!
        Mooi zo.
        Vind het raar dat Virusalert hier nog geen melding van maakt.
        Er zijn verschillende virussen waarvan geen melding wordt gemaakt. Maar inderdaad zou dit eigenlijk wel moeten...
        Weet zeker gisteren ergens gelezen te hebben dat het ook onder andere Spaanse naam bekend was.
        Dat zou best eens kunnen, maar dat zou ik niet weten.
        Oke.
        Met vriendelijke groet,
        Blackbird

Comment

Avast herkent het bestand start.bat als: BV:KillFiles-K [Trj]

Comment

Nieuwe info: http://www.threatexpert.com/report.a...0-f39a7618a46b

Comment

ik heb een tooltje gevonden voor dit ding zodat je eenvoudig kan checken of je het trojan op je pc hebt zitten.

Ik heb hier de link voor eenieder

Tools moet je niet zomaar uploaden naar je eigen webspace, had je daar toestemming voor van de maker van dit tooltje?
              Last edited by smeenk; 11-01-08, 18:40. Reden: Orginele link geplaatst
              De maar gek dan doe je gewoon genoeg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tazzieman
                ik heb een tooltje gevonden voor dit ding zodat je eenvoudig kan checken of je het trojan op je pc hebt zitten.

Ik heb hem even op he tnet gezet voor eenieder

*knip*
                Ik heb de link verwijderd. Gezien er een gekwalificeerde helper al met dit probleem bezig is. Smeenk is Gekwalificeerde helper en Moderator van Nucia. Tevens omdat ik niet kan bepalen of deze tool wel geschikt is om zomaar door iedereen gebruikt te worden.
                Last edited by Crash; 11-01-08, 17:10.
                Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
                Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
                Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
                Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
                Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
                Branders; Plextor 820SA.
                Speakers; Logitech z5500.
                Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Zover ik weet werkt die tool wel, alleen weet ik niet of deze ge-update is voor de nieuwe variant die ik hier gemeld heb:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Crash
                    Ik heb de link verwijderd. Gezien er een gekwalificeerde helper al met dit probleem bezig is. Smeenk is Gekwalificeerde helper en Moderator van Nucia. Tevens omdat ik niet kan bepalen of deze tool wel geschikt is om zomaar door iedereen gebruikt te worden.
                    Bedankt voor de geweldige support op deze manier

De tool komt van tweakers voor de duidelijkheid en hier mankeert niets aan
                    De maar gek dan doe je gewoon genoeg

Comment

Heb je ook gezien dat Smeenk inmiddels jou bericht weer aangepast heeft en de link naar de officiële site heeft geplaatst.
                      Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
                      Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
                      Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
                      Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
                      Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
                      Branders; Plextor 820SA.
                      Speakers; Logitech z5500.
                      Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡