Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Licentie verlenging KAV 6

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Licentie verlenging KAV 6

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier op dit forum, maar lees al geruime tijd mee. Om maar meteen met de deur in huis te vallen heb ik een vraag over KAV.
    Hier in huis heb ik alle zes computer vorig jaar voorzien van KAV 6, weliswaar is er tussendoor weleens een PC geformatteerd en het zaakje weer opnieuw geïnstalleerd. Een PC is tussendoor vervangen door een PC met Vista erop en heb hiervoor KAV 7 gedownload (ik heb hier drie doosjes KAV 6 liggen) en geïnstalleerd.

Nu mijn vraag: Hoe verleng ik de licenties?
    Heeft het zin om KAV 6 te vervangen voor KAV 7? Wat zijn de voor en nadelen?

Bij voorbaat dank.

KAV 7 is veel gebruiksvriendelijker en heeft enkele nieuwe beschermingen

daar kun je verlengingen aanvragen.

Comment

Dank je moppentappers voor je snelle reply!

Aangezien ik niet zelf werk op die PC met KAV 7 (ik ben niet zo'n Vista fan), maar wat zijn dan die nieuwe/andere beschermingen?

Comment

ik had eerst een duidelijke vergelijking, helaas kan ik die nu niet meer vinden

Nieuwe modules Kaspersky Internet Security 7.0
        Kaspersky Internet Security 7.0 is uitgebreid met de nieuwe Parental Control module zodat ouders het internetgedrag van hun kinderen kunnen beheersen door het blokkeren van specifieke websites. De nieuwe Privacy Control module beschermt vertrouwelijke informatie en gaat de diefstal van lucratieve persoonsgegevens, zoals e-mail adressen, wachtwoorden en bank- en creditcard gegevens tegen.

ook zou KAV7 nog minder van het systeem vragen.

Comment

Is KAV 6 makkelijk te overschrijven met KAV 7? Dan installeer ik KAV 7 eens op m'n PC om te testen. Een gedownloade versie is net zo goed als een op een CD?

Comment

het beste is als je eerst KAV 6 de-installeert en dan KAV 7 weer installeert, je kan wel KAV 7 over KAV 6 installeren maar je hebt toch extra kans op complicaties
            de CD versie en download versie zijn hetzelfde.

Comment

Ik kan voor KAV 7 toch de licentiecode gebruiken die ik bij KAV 6 erbij kreeg?

Comment

ja.

Comment

Ik heb KAV 6 vervangen door KAV 7. M'n PC is er echter wel trager van geworden, met name Firefox.

Comment

is je internet trager geworden? of firefox in het algemeen?

Comment

Met name internet... maar het systeem overall ook een beetje. Hij doet er nu bijv. langer over om te switchen tussen twee tabvensters.

Comment

wordt er toevallig op het moment geen volledige systeem scan uitgevoert?

Comment

Nee, daar had ik al naar gekeken. Net scroll ik bijv. automatisch naar beneden, loopt m'n muis in dat tabblad even vast.

Toch heeft m'n PC zich niet in hogere MHz range gezet (het is een notebook met Speedstep). Maar nu bijv. met deze tekst typen is het net één keer gebeurd dat het woord nog niet was verschenen terwijl ik al het volgende woord al aan 't typen was.

Comment

ik heb tonky van het kaspersky forum naar dit topic verwezen, vermoeddelijk weet hij wel wat de oorzaak van dit prestatie verlies is

Comment

je hebt dus een schone installatie gedaan?
                              ga naar kaspersky, druk op instellingen dan proactieve bescherming en analyse van programma activiteit
                              schakel daar keylogger detectie uit

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X