Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beta comodo virusscanner

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• beta comodo virusscanner

wie heeft dede gratis comodo virusscanner al eens geprobeerd ik heb al heel land hun fire wall en ik antivir als virusscanner ben is de comodo anitivirus ook oke?[ie6]Ik heb gevonden via de startpagina.nl

De virusscanner scoort nog niet echt best.
    Op een site waar ik wel eens kom voeren ze hun eigen testen uit, geen VBulletin of iets anders "officieels". Dit zijn hun eigen testen.

The tests were conducted under VMWare virtual environment and Windows XP SP2 fully updated. We used a malware sample package containing 274.254 items, including almost all of the malware categories such as: Worms, Trojans, Backdoors, DOS Viruses, Boot Viruses, Constructor Tools, Exploits, Macro Viruses, Polymorphic Viruses, Hack Tools (riskware), AV & Firewall Killers, Flooders, Nukers, Sniffers, Spoofers, Droppers, Spam Tools, Adwares, Rootkits, Malicious Scripts and Miscellaneous Unwanted Tools / Applications, on top of all that we used about 1100 unknown malwares.
    En wat zien we dan:
    29. Comodo Antivirus- 68.74%
    (2.0.17.58 Beta)

Comment

dank ik weet genoeg denk ik

Comment

AV-Comparatives heeft een eerdere beta ook eens getest, was ook niet zo denderende score.

Op het forum van Comodo worden deze scores wel gerelativeerd. Comodo's AV richt zich namelijk op preventieve werking. Het zou er dus voor moeten zorgen dat virussen etc. al geen kans hebben om binnen te komen. Terwijl de meeste gewone anti-virussen gemaakt zijn om te desinfecteren.

Maar als je zekerheid wil, zou ik trouwens toch geen beta versie pakken. Als je dan een gratis AV wilt, neem dan Avast of AVG.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X