Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Antivirus Software

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Antivirus Software

hallo,

Daar mijn Norton Int.Séc. verloopt en ik eens iets anders zou willen heb ik een vraagje betreffende antivirussoftware
    Als je nu de BitDefenderInt.Séc.2008 neemt
    (zonder die backup en optimalisering) ben je dan goed beschermd of is het beter van mijn huidige firewall : SYGATE + WIN PATROL + WINDOWS DEFENDER samen te gebruiken met Nod.32 (Heb nu tijdelijk de Free versie van BitDefender in afwachting van iets beters) of misschien toch Symantec Norton Internet Security 2008.
    Wie kan me wat raad geven , alvast bedankt
    sigpic Have a nice day and greetz from Jaguar,Bye.

LAPTOB : SONY-Vaio F13M1E-i5//Windows7//SP1-64Bit//RAM.4GB//IE11.32+64//Opera//Kasp.Pure3//WOT//Eusing-CCleaner-MBytes-Telenet
    TABLET : SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.4//Opera Mini//AVG
    DESKTOP: Pent4//2,4Ghz//1280MB//80GB//XP-SP3//NVIDIA.GeF4MX440//AVG//IE8

norton kan ik je in elk geval afraden, verder zou ik wél kiezen voor een alles in 1 oplossing, het is overzichtelijker en vraagt minder van je PC
    nod32 vind ik persoonlijk niet zo gebruiksvriendelijk.
    bitdefender is dan uit dit lijstje de beste keus naar mijn mening
    Ik raad je wel aan om voor je iets aanschaft een trail ervan te gebruiken.

Comment

bedankt voor je reply.
      kan je mij ook zeggen die BitDefender Free Edition v.10 die ik er nu tijdelijk op heb gezet dat is zeker niet goed als ge veel op 't internet bent hé en scant die ook m'n uit + inkomende mails .
      Hij Update wel aut. elk uur.
      Of zou ik misschien beter een trial nemen van die Int.Séc.2008 ?

LAPTOB : SONY-Vaio F13M1E-i5//Windows7//SP1-64Bit//RAM.4GB//IE11.32+64//Opera//Kasp.Pure3//WOT//Eusing-CCleaner-MBytes-Telenet

Comment

Van Nod32 is onlangs een nieuwe versie uitgekomen, hiervan is door een nieuwe gebruikersinterface de gebruiksvriendelijkheid enorm gestegen, voordat je beslist moet je zeker daarvan de trial eens proberen!

Comment

is die al nederlands mentos?

Comment

Nee nog niet.Moet wel snel komen volgens mij.

Comment

Bitdefender Free scanned niet real-time, dus als je een gratis AV wilt zou ik een andere nemen. Het complete pakket van bitdefender is een goede keuze.

Comment

De kogel is door de kerk, heb me de BITDEFENDER TOTAL CARE 2008 aangeschaft en hoop daarmee een goede keuze te hebben gemaakt.
                Ziet er in elk geval prima uit en een mooie interface en veel mogelijkheden.
                Heeft ook een zeer duidelijke Firewall en Update(elk uur),ook de BackUp en de optimalisatie zijn zeer duidelijk, spijtig dat men hier geen afbeelding kan in zetten dan zou ik een paar prntscrns laten zien.
                En wat de Spam betreft deze wordt goed weergegeven zelfs in Incrédimail.
                Zo , tot wederhoren en bedankt voor jullie reply

Groetjes

Comment

plaatjes kunnen via de img tag, of bijvoorbeeld via photobucket.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moppentappers Bekijk Berichten
                    norton kan ik je in elk geval afraden, verder zou ik wél kiezen voor een alles in 1 oplossing, het is overzichtelijker en vraagt minder van je PC
                    nod32 vind ik persoonlijk niet zo gebruiksvriendelijk.
                    bitdefender is dan uit dit lijstje de beste keus naar mijn mening
                    Ik raad je wel aan om voor je iets aanschaft een trail ervan te gebruiken.
                    Waarom norton afraden? Ik krijg altijd te horen dat het de beste is in zijn branche.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clonetrooper Bekijk Berichten
                      Waarom norton afraden? Ik krijg altijd te horen dat het de beste is in zijn branche.
                      Tegenwoordig is het een van de beste, grote nadeel is dat het een ontzettend zware geheugenslurper is.
                      En natuurlijk het prijskaartje dat eraan hangt.
                      Afraden doe ik absoluut niet, ik heb soms het idee dat moppentappers dat inmiddels wat meer als een hobby doet

Comment

maniac 2003,
                        waar vind ik dat : img tag, of photobucket.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaguar Bekijk Berichten
                          maniac 2003,
                          Hiero:
                          En hiero: http://www.tinypic.com/

Comment

Norton behoort niet tot 1 van de beste, zoals ik al in eerdere topics aangegeven heb zijn daar goede redene voor, die zelfs wijzen op oplichting (gaat hier om versie 2007)
                            ook dat symantec te lang erover doet om defenities bij de gebruikers te krijgen is een zéér kwalijke zaak

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaguar Bekijk Berichten
                              maniac 2003,
                              Photobucket: http://photobucket.com/

en de image tag werkt dus als volgt:
                              bladiebla [img]adres plaatje komt dan hier[/img] etc.
                              Voorbeeld link: [..IMG]http://i49.photobucket.com/albums/f296/maniac2003/CycloDSEvolution.png[/IMG..] (puntjes horen er uiteraard niet)
                              want dan krijg je
                              Last edited by maniac2003; 14-01-08, 21:50.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X