Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuze van 2 spyware scanners

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Keuze van 2 spyware scanners

Welk zou de beste keuze zijn voor het verwijderen van spyware

Ik heb de voornamelijke keus tussen

Ad-Âware plus ( lavasoft )

spyware docter van ( pc tools )

Als virusscanner heb ik nod32
    Last edited by kloek; 15-01-08, 19:52.
    Praten zonder denken is als schieten zonder richten.

Ik heb persoonlijk goede ervaringen met Ad-Aware, vindt erg veel en is simpel in het gebruik.

Comment

Lees dit ook eens door: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=55
      A.H.
      Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
      maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

Persoonlijk zou ik voor Ad-Aware gaan. Maar da's jouw keus

Comment

Ad-Aware vindt vooral cookies
          Spyware Doctor is vrij log, ook niet echt een aanrader dus.

Dus tja ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jiske Bekijk Berichten
            Ad-Aware vindt vooral cookies
            Spyware Doctor is vrij log, ook niet echt een aanrader dus.

Dus tja ?
            Ad-Aware Plus scant die ook op rootkits, ik dacht van wel. Zodus zou spyware docter niet vertrouwlijk zijn of in mindere maten.
            Last edited by kloek; 16-01-08, 11:07.

Comment

Maar waarom heb je de keuze uit deze 2 als ik vragen mag ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jiske Bekijk Berichten
                Maar waarom heb je de keuze uit deze 2 als ik vragen mag ?
                Ad-Aware plus is schijnbaar minder belastend t.o.v Spyware
                Docter. En er zijn personen die deze mij aanraden. en zeggen dat deze goed zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kloek Bekijk Berichten
                  Ad-Aware plus is schijnbaar minder belastend t.o.v Spyware
                  Docter. En er zijn personen die deze mij aanraden. en zeggen dat deze goed zijn.
                  Je kan ook gewoon de gratis versie proberen van Ad-Aware
                  Van Spyware Doctor is er een trail die spyware vindt maar niet verwijderd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Coree Bekijk Berichten
                    Je kan ook gewoon de gratis versie proberen van Ad-Aware
                    Van Spyware Doctor is er een trail die spyware vindt maar niet verwijderd
                    Namelijk wil ik op de achtergrond beschermt zijn, windows defender van Vista vind in niet voldoende ( real time )

Comment

Heb zelf 2 licenties van Ad-aware, maar na alle problemen vooral in het begin heb ik ze vaarwel gezegt. Op dit moment gebruik ik A-squared en ben daar zeer tevreden over. Ook AVG anti-spyware is een goeie, heb hem zelf als on-demand scanner. Verder zou je Counterspy van Sunbelt-software ook kunnen overwegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac2003 Bekijk Berichten
                        Heb zelf 2 licenties van Ad-aware, maar na alle problemen vooral in het begin heb ik ze vaarwel gezegt. Op dit moment gebruik ik A-squared en ben daar zeer tevreden over. Ook AVG anti-spyware is een goeie, heb hem zelf als on-demand scanner. Verder zou je Counterspy van Sunbelt-software ook kunnen overwegen.
                        Wat waren dan de problemen met Ad-aware als ik het weten mag. AVG anti-spyware is goed daar ben ik ook 100% zeker van maar is wel een geheugen gebruiker. Conterspy ken ik niet, zal het eens nagaan.

Comment

Zelf had ik vooral problemen met het updaten, na de update kapte het programma ermee. Diverse nieuwe builds gaven geen oplossing, ook vond ik het jammer dat ze voor een permanente service hebben gekozen. AVG draait ook constant maar het verbruik ligt (als ik me het goed herinner) stukken lager.

Counterspy is te vinden op: http://www.sunbelt-software.com/Home.../Anti-Spyware/

De testversie verwijderd ook spyware wat Spyware Doctor dus niet doet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac2003 Bekijk Berichten
                            Zelf had ik vooral problemen met het updaten, na de update kapte het programma ermee. Diverse nieuwe builds gaven geen oplossing, ook vond ik het jammer dat ze voor een permanente service hebben gekozen. AVG draait ook constant maar het verbruik ligt (als ik me het goed herinner) stukken lager.

Counterspy is te vinden op: http://www.sunbelt-software.com/Home.../Anti-Spyware/

De testversie verwijderd ook spyware wat Spyware Doctor dus niet doet.
                            Ik ken personen die werken met een licilentie van Ad-aware Plus en die geen problemen hebben, die zelfs zeer tevreden zijn.

Conterspy staat toch niet tussen de zwarte lijst van spyware he, het lijkt wel wat te zijn.

Comment

Zeker niet, prima anti-spyware.
                              Misschien zijn de nieuwe versies van Ad-aware beter en zijn de problemen eruit. Maar ik ben tevreden met A-squared. De licenties had ik gewonnen dus het kost me niets.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X