Mededeling

Collapse
No announcement yet.

spyware?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• spyware?

ik heb een vraagje ik kreeg laatst een a-mail binnen en ik weet niet of ik dit kan vertrouwen

Beste /system\\I=20%(error)0.3,

Jij als Maplestory speler bent natuurlijk al langere tijd bezig om te levelen. Wij van Cool Features hebben een programma ontworpen om dingen zoals mapplestory sneller te laten gaan. Zoals? ja inderdaad ! dit programma werkt op vrijwel elke online/singelplayer game. Wat doet het: als je het opstart en dan het spel wat je aan het spelen bent aanklikt, komen er allemaal verschillende Mods/trainers/cheats. als je deze aanklikt kan je alles instellen wat je maar wilt ! Wij van coolfeatures vragen dus eventjes de aandacht, Als beta tester kan je (als je met goeie feedbacks komt) van alles winnen! Let op: nadat je deze mail hebt gekregen stuur je een e-mail terug. als je accoord wil gaan zet je in die E-mail: Beta negative , zowel dan Beta positive . Wil je meer informatie mail gerust terug, onze site gaat pas over een week online.

M.V.G. Coolfeatures Staf
    dit is het fijnste forum dat ik ooit heb gevonden over computers.
    mensen die mij helpen of gaan helpen alvast bedankt!!!
    mensen die hier op bezoek zijn blijf hier zoek even rond en als je niks vind registreer dan hier en stel een vraag!!!
    want die wordt toch binnen no-time beantwoord

watch your minutes and the hours wil come automatically

Vertrouwen kan je het zeker weten niet. Je ziet heel vaak MMORPG scams.. Als je dit als e-mail binnenkreeg, gewoon als spam markeren en weggooien.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X