Mededeling

Collapse
No announcement yet.

problemen system 32 gzm rotate dll

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• problemen system 32 gzm rotate dll

halo ik ben een complete computerkneus, vindt het al heel knap van mezelf dat ik op dit forum ben beland. elke keer met opstarten van comp krijg ik meldingroblemen met system 32 gzm rotate .dll of zoiets. heb geneusd op forums en dit schijnt n trojan virus te zijn. zit er al 2 maanden mee. kan dit kwaad? hoe kom ik hier vanaf? GRAAG STAP VOOR STAP IN ERG EENVOUDIGE TAAL want anders wordt het m niet.
    (heb al heel stoer hijack this gedownload maar ik zal niet weten hoe of wat er mee te doen,ook kom ik syst 32 gzm dll niet tegen in mn ms configscherm zodat ik m weg kan vinken. verder als deze tips ben ik niet gekomen.) wie durft? alvast bedankt!
    Last edited by jensje; 27-01-08, 01:08.

Download: RVAXO.exe
    • Sla het bestand op je bureaublad op, dubbelklik het en kies voor "Unzip" om het uit te pakken.
    • Open nu de map RVAXO op je bureaublad en dubbeklik RunMe.cmd
      Er zal een cmd-schermpje openen, daarin zullen snel enkele regels over niet gevonden bestanden voorbijkomen, dit is normaal.
    • Mogelijk start er ook een uninstaller van een rogue scanner op, sluit deze niet af maar volg eventuele aanwijzingen en laat deze gewoon zijn werk doen.
    • Daarna zal je PC herstarten, na de herstart opent het cmd-venster van RVAXO opnieuw.
      Laat deze lopen en wacht tot er een logfile opent: C:\RVAXO-results.log
    • Herstart je computer niet vanzelf, of start de tool niet na de reboot, doe dit dan handmatig.
    • Post de inhoud van de logfile in je volgende bericht.
    Download Deckard's System Scanner naar je Bureaublad.
    • Sluit alle toepassingen en vensters.
    • Dubbelklik op dss.exe om het te activeren, en volg de aanwijzingen.
    • Wanneer de scan volledig is, zal een tekstbestand - main.txt - openen.
    • Kopiëer (Ctrl+A gevolgd door Ctrl+C) en plak (Ctrl+V) de inhoud van main.txt in je volgende antwoord.

Opmerking: Sommige firewalls kunnen waarschuwen dat sigcheck.exe probeert verbinding te maken met het internet
    - zorg dat sigcheck.exe toestemming krijgt om dit te doen !
    Tevens kan het gebeuren dat je Antivirus DSS als verdacht aangeeft, of zelfs probeert te verwijderen.
    Laat je Antivirus dit niet verwijderen ! (In dit geval is het misschien beter om tijdens de scan van DSS je Antivirus even uit te schakelen)

Comment

reaktie op smeenk

alvast bedankt voor de moeite smeenk, ik moet er nog aan geginnen. moet ik het hele trajekt van die 2 downloads afwerken of zijn dit 2 oplossingen apart?

Comment

Gewoon allebeide na elkaar uitvoeren, de eerste probeert de infecties te verwijderen.
        De 2e is een controletool om te zien of er nog meer op zit

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X