Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Norton 2004 update?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Norton 2004 update?

Hallo,

Ik kreeg een dag of drie geleden de melding om te updaten via de console van NAV 2004. Sindsdien kan ik het programma niet meer aanklikken, dan zoek hij naar het installatiebestand en zegt dat NAV niet geïnstalleerd is.
    Wanneer ik echter rechts klik op een bestand en dit wil scannen doet hij het wel. Ik kan de console dus niet meer openen, want dan vraagt ie om te instaleren? Iemand ervaring mee?

Online scannen geeft geen virussen.. Ik had wel nog wat resten van virtumundo op mijn pc, -spybot- maar dit is al erg lang geleden dat ik hierdoor was ge¨nfecteerd. Was opgelost.. ? Hijacklog was toch inorde..

Ik heb al eens een keer NOD 32 geprobeerd ipv NAv 2004, maar dat liep helemaal vast hier op mijn pc..

Groeten,
    idleidee

norton 2004 is een oude virusscanner, probeer eens een nieuwere versie of een andere virusscanner zoals AVG,Kaspersky of Mc Afee etc, die zijn beter voor je geheugen, norton is namelijk een zwaar programma voor je geheugen

Comment

Ja, hallo..

Dat is mijn vraag niet..
      Ik kan natuurlijk nog wel steeds een stuk of 20 programma's gaan "proberen" ... die allemaal beter zijn.. en niet verouderd.. lol* na 6maanden is zo'n ding in principe al verouderd..

Dus ik zou graag een antwoord hebben, ervaringen horen, op de vraag ivm met mijn probleem met NAV 2004.

greetzz

idleidee

Comment

Al geprobeerd Norton te verwijderen en opnieuw te installeren?
        Dat NOD32 vastliep zou kunnen kloppen als je toen ook Norton nog had geïnstalleerd, meerdere virusscanners is sowieso niet goed.

Comment

Aanvulling norton verwijderen:
          Volledig verwijderen Norton 2004/2005/2006 (zowel NAV als NIS): http://service1.symantec.com/SUPPORT...&osv=&osv_lvl=[/QUOTE]
          A.H.
          Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
          maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

neen, toen ik NOD gebruikte was NAV volledig verwijderd.. volgens de richtlijnen hierboven. Uiteraard geen twee virusscanners op één pc...
            Pc bleef echter voortdurend vasthangen.. NOD nam meer weg dan NAV, vandaar dat ik NAV terug gebruik.

Zal dan maar weer eens herinstalleren.. Vraag me toch af wat het is met die rare update van NAV? Stel eveneens vast dat windows de virusscanner niet herkent.. ?

Inmiddels beiden betaald.. ( nod en NAV) enzo blijven we weer bezig... grr..

Wanneer de subscriptie is verlopen denk ik eerder aan EZ AV.. ? Is ook vrij licht..

groeten,

idleidee

Comment

Inmiddels beiden betaald.. ( nod en NAV) enzo blijven we weer bezig... grr..
              En hoe denk je over gratis antivirus scanners, zoals zie
              A.H.
              Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
              maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

Opgelost.. wegens het gebruik van hitmanpro en een trail van nod32 die hierbij zat... NOD 32 zat in de weg... Verkeerde button ingedrukt waarschijnlijk.

Nod32 eraf gegooid en alles werkt weer.

Greetz..

Idleidee

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X