Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit genoeg?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit genoeg?

ik vroeg me af of dit genoeg beveiliging was:
    Kaspersky internet security 7
    Ad-Aware 2007 pro
    Ad-watch2007
    Spybot search and destroy

dus zou dit genoeg zijn?
    en anders nog wat suggesties?
    Last edited by Clow; 31-01-08, 15:42.

Dit is zeker genoeg voor een standard pc.
    Alleen valt mij op dat je McAfee Security center hebt. Zit hier geen firewall in? Zoja, schakel dan de windows firewall uit.

En met HijackThis: Ik wil je er toch even op wijzen dat het fixen met HijackThis verstrekkende gevolgen kan hebben, als je niet weet wat je doet. Ik weet niet wat je ervaring is met HijackThis, maar als je er geen ervaring mee hebt, dan zou ik je willen adviseren om dit niet zonder toezicht van een Gekwalificeerd Helper te gebruiken.

Groetjes,
    Blackbird
    Met vriendelijke groet,
    Blackbird

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Clow Bekijk Berichten
      anders nog wat suggesties?
      Mocht je er nog niet aan gedacht hebben, zorg dan naast een goede beveiliging altijd voor recente backups: klik.
      Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

mijn mcafee security center doet het niet meer -.-(zie screenshot)
        hebben jullie een aanrader voor een nieuwe viruscanner en ik ben bereid om te betalen als ze maar goed genoeg zijn

btw mcaffe doet het nog wel het detecteerd nog steeds trojans enzo maar geen enkel programma geeft een normaal scherm

Comment

Kijk hier voor goede oplossingen: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=55

Groetjes,
          Blackbird
          Met vriendelijke groet,
          Blackbird

Comment

dus wat zou beter zijn kaspersky of nod32?
            btw hoe moet je mcafee handmatig deinstaleren namelijk de uninstal functie doet het niet(wit scherm)
            Last edited by Clow; 30-01-08, 18:01.

Comment

Dit kan ik moeilijk zeggen. Sowieso heb ikzelf geen ervaring met beide paketten.

Wat ik ook zou aanraden zijn de GRATIS anti-virusprogramma's. Deze zijn evengoed te gebruiken als de betaalde versies.

Maw, je zult zelf de beslissing moeten nemen.
              Mocht je vragen hebben over bepaalde virusscanners, dan kun je die natuurlijk wel stellen.
              Met vriendelijke groet,
              Blackbird

Comment

dus wat zou beter zijn kaspersky of nod32?
                btw hoe moet je mcafee handmatig deinstaleren namelijk de uninstal functie doet het niet(wit scherm)
                Er is geen sprake van "beter". Beide scanners zijn kwalitatief zeer goed.
                Welke scanner het beste bevalt verschilt per persoon.

Ik heb ervaring met zowel Kaspersky en NOD32 maar spreek geen directe voorkeur uit.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

O.o dat was snel^^

maar weet jij toevallig ook welke zeg maar het makelijkste te gebruiken is? en ik zet dit er maar weer bij hoe deinstaleer je mcafee handmatig...

Comment

Op je eerste vraag kan ik je geen antwoord geven.

Maar wel op de vraag hoe je het handmatig deïnstalleert. Ik neem aan dat je dit in je softwarelijst kunt vinden, deze kun je vinden in Start > (Instellingen>) Configuratiescherm.
                    Met vriendelijke groet,
                    Blackbird

Comment

McAfee deïnstalleer via het onderdeel "software" in het configuratiescherm. Mocht dat niet werken halen we sterkere methoden uit de kast.

Gebruikersvriendelijkst? Kaspersky zou ik zeggen. Hoewel de huidige Eset Security Suite helemaal gerestyled is, met het oog op gebruikersvriendelijkheid, schijnen hier nog wat kinderziektes in te zitten.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blackbird Bekijk Berichten
                        Op je eerste vraag kan ik je geen antwoord geven.

Maar wel op de vraag hoe je het handmatig deïnstalleert. Ik neem aan dat je dit in je softwarelijst kunt vinden, deze kun je vinden in Start > (Instellingen>) Configuratiescherm.
                        ehm hoezo niet als ik het mag vragen
                        ik wilde gewoon weten welke gebruiksvriendelijker was...
                        maar die deinstaleer methode doet het niet dan krijg ik een mcafee scherm -.- en zoals ik heb gezegd is die leeg...

Comment

ehm hoezo niet als ik het mag vragen
                          ik wilde gewoon weten welke gebruiksvriendelijker was...
                          Omdat ik zelf geen ervaring heb met deze programma's.
                          Met vriendelijke groet,
                          Blackbird

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
                            McAfee deïnstalleer via het onderdeel "software" in het configuratiescherm. Mocht dat niet werken halen we sterkere methoden uit de kast.

Gebruikersvriendelijkst? Kaspersky zou ik zeggen. Hoewel de huidige Eset Security Suite helemaal gerestyled is, met het oog op gebruikersvriendelijkheid, schijnen hier nog wat kinderziektes in te zitten.
                            ik download de kaspersky trial wel daarna nod32 maar ehm als het me bevalt(kaspersky) kan ik de evaluatie versie dan upgraden want ik heb geen zin om te wachten tot de bestelling er is...
                            zou ik mijn geld mogen terug eisen van mcafee...denk het niet maar zou het kunnen? want dit is niet d 1e keer dat mcafee wit word maar toen was het gefixed met systeem herstel alleen deze keer helpt het niet
                            btw kaspersky internet security is dat veel beter dan kaspersky virus scan ik bedoel er zit ongeveer 30 euro vetrschil tussen
                            Last edited by Clow; 30-01-08, 18:13.

Comment

ik download de kaspersky trial wel daarna nod32 maar ehm als het me bevalt(kaspersky) kan ik de evaluatie versie dan upgraden want ik heb geen zin om te wachten tot de bestelling er is...
                              zou ik mijn geld mogen terug eisen van mcafee...denk heyt niet maar zou het kunnen?
                              Ik zou, voordat je een andere anti-virus installeert, wel even McAfee deinstalleren. Dit kan namelijk tegen elkaar gaan werken.

Ik denk niet dat je je geld kunt terugeisen.
                              Met vriendelijke groet,
                              Blackbird

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X