Mededeling

Collapse
No announcement yet.

problemen met Spybot en Ad-Aware

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• problemen met Spybot en Ad-Aware

1. Ad-Aware:

Mijn updates van Ad-Ware komen nu al 34 dagen niet door. Nu de laatste dagen geeft hij aan dat er een error is. Hij vraagt zelf altijd voor een update maar die mislukt dus steeds. Hierdoor lijkt hij mij dus niet meer optimaal te kunnen werken.
    Nu las ik van een nieuwe engelse versie, kan dat het probleem zijn? Dat er voor de oude versie geen updates meer beschikbaar zijn?

2. Spybot S&D

Hierbij heb ik het probleem dat hij na een bepaalde tijd mijn coputer blokkeert wanneer hij aan het scannen is en ik denk dat dit altijd op hetzelfde moment is. Aangezien het gekleurde -groene-blokjes- vlak telkens gelijk lijkt te zijn.
    Dan kan ik niets meer doen en moet ik gewoon op de resetknop duwen om hem weer aan de praat te krijgen.
    Nou dacht ik hem opnieuw te installeren, maar ik weet niet meer op wat je juist moet klikken allemaal.

Adaware se free wordt sinds 1-1-08 NIET meer geupdate. Updaten naar ad-aware 2007,is wel mogleijk.

Over Spybot S&D: Verwijder hem eens en volg deze handleiding.

Comment

Oke daar ligt 'm dus het probleem.

Mja dat is nog de engelse versie, niet beter wachten op de Nederlandstalige versie dan of ben ik dan niet veilig bezig?

Oké dat probleem is dan van de baan.

Nu mijn spybot nog...

Comment

Zonder updates ben je niet echt veilig bezig, je kan beter updaten naar 2007.

Comment

Hier een handleiding van Ad-aware 2007 http://www.nucia.eu/forum/showpost.p...26&postcount=8
          De NL versie is in de maak,maar wanneer die komt is nog niet bekend

Comment

is het normaal dat ad-watch er zomaar bij komt bij de installatie?

Comment

Yup. Maar bij de Free versie doet die niets, dus het icoontje kan je net zo goed verwijderen.

Comment

oké dankuwel.

Nu nog min Spybot-probleem dan...

Comment

Dit al gedaan? Haal na verwijdering van Spybot S&D,ccleaner (Directe downloadlink)eroverheen (Handleiding),en instaleer hem daarna opnieuw

Oorspronkelijk geplaatst door metriod Bekijk Berichten
                  Over Spybot S&D: Verwijder hem eens en volg deze handleiding.
                  Of probeer Spybot S&D 1.5.2
                  Last edited by metriod; 31-01-08, 11:46.

Comment

Dat is het 'm net, ik weet niet meer hoe hem te downloaden
                    Ik heb het vroeger gedaan, maar toen wist ik nog op welke dingen ik juist moest klikken, maar dat ben ik vergeten.

Comment

Lees de handleiding (zie # 2) die op deze site staat eens rustig door,dan lukt het vast.

Comment

Adaware Se wordt niet meer automatisch geupdate. Je kunt het nog wel handmatig doen ga na http://www.lavasoft.com/support/securitycenter/blog/ en download de nieuwste defs-file, rechts in het scherm, zie afbeelding. Pak het zipbestandje uit en kopieer deze in de adawaremap (defs.ref). 1 keer in de 14 dagen haal je op deze manier een nieuwe ref-file op.

Je kunt niet bepalen hoe de wind staat, wel hoe je de zeilen zet

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X