Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gmer tutorial

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gmer tutorial

Heeft iemand een goede uitleg voor de Gmer scanner?
    Ik kan er niet veel wijs uit momenteel, maar het is wel één van de weinige programma's die MBR rootkits kan vinden (niet dat ik het vermoeden heb er één te hebben, maar ik wil er wel graag op kunnen scannen).

Ik hoop dus dat er iemand op dit forum is die de scanner zelf ook gebruikt en mij kan uitleggen welk progje ik precies moet hebben en welke instellingen te hanteren.

Hallo Stijnson,

Wat zijn momenteel de problemen? Anders kan je ook gewoon eens een HijackThis-logje posten in de juiste sectie.

- Niek
    Spyware op je pc? Post een HijackThis log.
    Houd je Java software up-to-date!

Comment

Hallo Niek. Ik heb geen problemen (tenminste niet dat ik weet -), maar ik weet dat Gmer als één van de weinigen goed op rootkits scant. Vandaar mijn vraag.

Comment

misschien kan je beter gewoon een goede en makkelijke rootkitscanner zoals die van AVG gebruiken (http://free.grisoft.com/doc/5390/us/frt/0?prd=arw)

Comment

Misschien wel, maar wat ik er van gelezen heb vindt die scanner lang niet alles.
          Of ik moet het bij het verkeerde eind hebben natuurlijk.

De MBR rootkits bijvoorbeeld, worden momenteel alleen redelijk succesvol ontdekt en verwijderd door Gmer, Prevx CSI en (volgens de makers) door DrWeb CureIt.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X