Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hitman Pro verwijderen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hitman Pro verwijderen

Hitman pro geeft helaas problemen (zit vast in een loop) en laat zich helaas niet verwijderen.
    Her-installeren heeft helaas ook geen resultaat opgeleverd.
    Is er een uninstaller verkrijgbaar om dit uit te voeren (zoals voor Norton gebruikt word bijvoorbeeld).
    Andere suggesties eventueel?

Installeer Hitman Pro eens opnieuw, gewoon over de huidige installatie heen. Probeer het daarna opnieuw te verwijderen via Configuratiescherm > Software.

Comment

had ik al eens geprobeerd, nu vind ik twee installaties, en als ik er een probeer te verijderen krijg ik de waarschuwing: unins000.dat of unins001.dat (respectievelijk) bestaat niet.

Comment

Probeer het eens met Add/Remove4Good

Comment

Helaas hetzelfde resultaat (met dezelfde waarschuwing).

Comment

Je zou ook eens kunnen proberen met windows installer cleanup. Kijk of je daar een verwijzing naar HitmanPro vindt zoja selecteer deze dan en druk op remove bevestig de melding.

Comment

Windows Installer Cleanup ziet Hitman pro niet (komt niet voor op de lijst).

Comment

Hier is het gelukt in veilige modus: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=342094

Zoek eerst in veilige modus naar HitmanPro en probeer dan te verwijderen.
                A.H.
                Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
                maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

Via control panel in safe mode kon ik de oudste versie van Hitman pro verwijderen. De nieuwste installatie wilde er echter nog niet af, dezelfde foutmelding toonde zich: unins000.dat bestaat niet.

Comment

Wellicht weet men hier de oplossing. Succes!

Comment

Bedankt voor de link, heb de vraag doorgestuurd met de link naar het forum.
                      Zal het antwoord hier posten als het beschikbaar komt.

Comment

Hitman Pro verwijderen

Helaas geen reaktie van Hitman Pro. Zijn er nog andere suggesties die ik kan uitproberen?

Comment

ga naar de Register Editor (via Uitvoeren, en typ regedit).
                          Selecteer de map HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall.
                          Met een klik op het plusje krijgt u de hele lijst te zien. Zoek hier de naam van het bewuste programma en verwijder de bewuste melding.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bolletje Bekijk Berichten
                            ga naar de Register Editor (via Uitvoeren, en typ regedit).
                            Selecteer de map HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall.
                            Met een klik op het plusje krijgt u de hele lijst te zien. Zoek hier de naam van het bewuste programma en verwijder de bewuste melding.
                            Daarmee verwijder je niet het programma, alleen de vermelding in de softwarelijst.

Comment

The author is a freelance software engineer who develops programs for the Windows operating system. His most popular programs include network, video and system utilities like AMCap, Webcam Diagnostics, Display, DynSite or WakeUp.

Looking for free antivirus to remove malware? Download the latest version of Malwarebytes 2023 for free for your computer or mobile device. Remove unwanted malware like viruses, ransomware, spyware & more.

Keus genoeg

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X