Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verwijdern van xp antivirus 2008

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• verwijdern van xp antivirus 2008

Ik wou een vertaal tootje van internet afhalen en op de site stond voordat ik dit kon doen eerste een programmatje moest downloaden dit heb ik gedaan met als gevolg dat ik nu de vraag stel.
    Na een opstart begon xp antivirus 2008 van zelf te draaien heb vervolgens bij MSconfig het vinkje uitgedaan zodat hij hem niet opstart, en bij programma’s heb ik heb ook verwijderd.
    Spybot ziet hem nu ook niet meer maar na dit geintje heb ik een pc die heeeeel erg traag is geworden wil moeilijk tot geen verbinding meer internet.
    Ik scan mijn computer met spybot en spy sweeper telkens weer krijg ik een melding van een spyware maar naar het opstarten blijken er weer nieuwe bijgekomen vaak dezelfde dit gaat zo maar door een schone pc wordt zo wel erg moeilijk als blijkt dat er na het opstarten weer nieuwe spyware er bij is gekomen. Online scan ik mijn computer met trend micro en weet niet meer wat ik nog meer kan gebruiken voor een schone pc !!!?

Op gegeven moment zag ik ook dat er bij mijn net werk omgeving iets was toegevoegd sharedocs op \\liindaa-veop5om (locatie document and setting\naam\NetHood?????? ik kon ook documenten bekijken maar mijn eigenlocatie waren opdat moment niet benaderbaar.
    PC op nieuwe opgestart en zag deze weer bij mijn netwerkomgeving staan terwijl ik deze had verwijderd? Ik kan deze nu niet meer benaderen zit er iemand in de buurd op mijn netwerk? Dan zou ik toch toestemming moeten geven?

Kan iemand mijn helpen om weer normaal te kunnen werken

Hoi, lees dit maar even door: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=300055.
    Dus probeer eerst Rogue Remover. Heb je daarna nog problemen, plaats dan een HijackThis log in de daarvoor bestemde forumsectie. Hoe je dat moet doen, staat onderin de link.
    amiek

Comment

waar kan ik het gene downlouden voordat ik bij die site terecht kom ben ik 3 kwartier verder zotraag is hij op dit ogenblik

Comment

RogueRemover Pro kun je o.a. hier downloaden; http://fileforum.betanews.com/sendfi...-pro-setup.exe

Installeren en controleren of er updates zijn, dan scannen.

Schrik niet, 't scannen gaat zeer snel.

Comment

heb nu mijn pc opnieuw opgestart maar hij is nog wel erg traag wat is de volgende sta[\p?

Comment

heeft Rogueremover Pro bestanden gevonden en verwijderd?
            (als ik me goed herinner maakt dat programma vanzelf een logfile, in de map C:\Program Files\RogueRemover PRO)

Als je systeem nog steeds traag is kun je eventueel Malwarebytes' Anti-Malware ook eens laten scannen.
            Is van dezelfde makers als RogueRemover Pro.
            Programma is hier te downloaden; http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Ook eerst even updaten, dan scannen.

Heb je daarna nog steeds problemen, dan een HijackThis log plaatsen, uitleg staat hier.

Comment

Als ik jou was zou ik hier een logje plaatsen. http://www.nucia.eu/forum/forumdisplay.php?f=38
              Dat is een vervelende wat je te pakken hebt.
              * Download latest products * Kaspersky Removal Tool * GetSystemInfo* Virus watch 3 * Dutch Support Forum

Comment

,

Ik kan helaas geen gebruik maken van de link waar mijn bericht staat misschien dat ik zo geholpen kan worden daarvoor al vast bedankt.
                Hieronder zal ik mijn reactie toevoegen.

=========================================================
                IK BEN NU BLIij dat ik op deze site kom na een half uur of zo even kort,ik heb als verzocht de rogurrmover gebruikt en deze heeft ook de xp antivirus verwijderd die zich zelf had geïnstalleerd.
                1.Vervolgs heb ik in mijn fanatieke beu dit wat eigenlijk niet de bedoeling maar ik heb ook registerblaser geïnstalleerd wat deze doet weet ik niet precies zouden jullie kunnen aangeven of dit een kwalijke aktie was of kan dit geen kwaad.

2.Ik heb daarna malwareblaster laten draaien en deze heeft 1 geïnfecteerde bestand verwijderd en opnieuw opgestart maar deze is nog steeds heel erg traag ik mijn internet wordt niet opgestart. de links in mijn mail kan ik soms wel gebruiken ook dit duurt erg lang.

Ik wil dus ook een log plaatsen zoals aangegeven maar ik de link werkt niet ik kom niet verder.

Ik kan dus geen gebruik maken van internet of het opstarten van een site duurt zo 15 min.
                Mailen kan ik wel maar dit duurt ook erg lang om een mail te verzenden.
                Omdat ik geen gebruik kan maken van internet kan ik ook niet meer kijken wat ik nu moet doen dus vraag ik aan jullie om mijn te helpen of eventueel de tooltjes aanreiken zodat de ergste virus weg zijn en weer kan internetten.

VAst bedankt voor jullie hulp
                ===================================================================================
                kan ik niet beter xp opnieuw installeren? het is mijn na poging 25 gelukt om te reageren!

Comment

HijackThis-log verplaatst naar de juiste sectie: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=34702

Comment

thanx
                    * Download latest products * Kaspersky Removal Tool * GetSystemInfo* Virus watch 3 * Dutch Support Forum

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X