Mededeling

Collapse
No announcement yet.

spyware doctor uitschakelen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• spyware doctor uitschakelen

ik wil graag pc tools spyware doctor uitschakelen bij het opstarten. alleen ik weet niet welke ik moet aanvinken bij systeemconfiguratie. kan iemand me helpen?

Dat hoeft niet via Systeemconfiguratie, maar kan in het programma zelf. Kijk hier maar even: onder Settings dus even Run Scan on Windows Startup uitvinken.
    Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

als ik spy ware doctor opstart en op settings druk gebeurt er niets. overal waar ik op druk komt er niets

Comment

Hm. Ik zie nu dat het zo'n programma is dat een heleboel bedreigingen kan opsporen, maar deze pas verwijdert als je ervoor betaalt. Verwijder het maar van je pc, want je hoeft geen geld uit te geven om die te beveiligen en malwarevrij te houden. Hier staat te lezen hoe je dat doet en welke programma's je ervoor nodig hebt.

Comment

ik wist dat het niets kon verwijderen, dan moet je het kopen alleen als ik het verwijder zet hitman pro het er automatisch weer op als ik die laat scannen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yeitsme Bekijk Berichten
            als ik het verwijder zet hitman pro het er automatisch weer op
            Hitman Pro is ook al niet echt aan te raden: klik. Het is beter een paar aparte programma's te gebruiken om je pc malwarevrij te houden. Lees de link uit mijn vorige bericht ook nog maar eens door.
            Verwijder Hitman Pro dus. Schoon de pc daarna op door overbodige bestanden en het register op te ruimen met CCleaner slim (directe downloadlink). Installeer vervolgens een goede realtime beveiliging tegen malware, bijvoorbeeld SpywareBlaster en Spybot Search and Destroy (waarvan TeaTimer uitgeschakeld moet zijn en Immunisatie ingeschakeld). Spybot maakt ook een Hosts-bestand aan dat extra bescherming biedt. Het is dus niet nodig om daarnaast het MVPS-hostsbestand te installeren. Zorg er verder voor dat er een goede virusscanner is geïnstalleerd. Als firewall is de Windows Firewall een prima keus, maar met een goede firewall in je router hoef je die niet per se in te schakelen.
            Last edited by Guus abc; 22-02-08, 11:28.

Comment

heb het bericht gelezen. ik verwijder het denk ik dan maar. ik heb als virusscanner antivir, is dat een goede ? dan zal ik spybot wel installeren. verder heb ik nog Ccleaner en easycleaner om de pc schoon te houden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yeitsme Bekijk Berichten
                heb het bericht gelezen. ik verwijder het denk ik dan maar. ik heb als virusscanner antivir, is dat een goede ? dan zal ik spybot wel installeren. verder heb ik nog Ccleaner en easycleaner om de pc schoon te houden
                AntiVir is prima. Naast Spybot raad ik je aan SpywareBlaster te gebruiken. Die twee programma's samen bieden een prima bescherming voor gebruikers van IE en/of Firefox. En hoewel ze realtime bescherming geven, belasten ze de pc hierbij niet.
                Aan CCleaner heb je in principe voldoende, maar EasyCleaner is ook een goed programma. Als je CCleaner gebruikt is het echter een beetje overbodig.

Comment

aha dan download ik wel spyware blaster en bot voor een schone pc bedankt voor het oplossen

Comment

Graag gedaan.

Comment

Ik heb hier ook even gelezen en de raad ook uitgevoert. Ik vondt ook dat hitmanpro niet zo goed was. Ik heb SpywareBlaster + Spybot - Search & Destroy+Ad-Aware 2007+Ccleaner en natuurlijk een virus scanner Mcfee
                      Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X