Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steeds melding van Symnatec

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Steeds melding van Symnatec

Ik krijg steeds een bericht dat m'n Firewall is uitgeschakeld en om dit telkens niet meer te kunnen zien moet ik Norton inschakelen.

Maar verder kom ik echt niet..

ok Firewall staat uit, maar dat maakt mij niet zoveel uit..

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dat bericht (zie bijlage) niet meer kan zien, om de 5 minuten

Symantec verwijderen is niet mogelijk.. weet ook niet of dat verstandig is.
    Bijgevoegde Bestanden

Wat heb je allemaal aan beveiligingsprogramma's? Want ik maak hieruit op dat je en Symentec én Norton hebt (2 dezelfde pakketen eigenlijk), klopt dat?
    Met vriendelijke groet,
    Blackbird

Comment

Ja dat klopt, maar ik zie altijd dat pictogram van Norton rechtsonder staan..

ik dacht altijd dat Norton en Symnatec bij elkaar hoort..

*Ik heb nu bij Opties van Norton en dan 'Diversen' > Waarschuwen als mijn virusbescherming verouderd is, uitgevinkt, maar dat heeft ook niet geholpen
      Last edited by raytjai; 10-03-08, 19:18.

Comment

Idd, Symantec en Norton horen bij elkaar.

Eerst even je eerste probleem (firewall):
        Heeft Symentec standaard een firewall in het pakket zitten? En heb je die standaard aan staan?
        Is het opeens dat de firewall uitvalt en dat je een melding krijgt? Of is er een regelmaat (bijv bij het starten van programma's of iets dergelijks)?

Groetjes,
        Blackbird
        Met vriendelijke groet,
        Blackbird

Comment

Dat bericht wat je daar ziet komt niet van de firewall, maar gewoon norton die vraagt of je wilt dat het security center van windows zelf je ook waarschuwt als er beveiligings problemen zijn
          als je op Ok drukt zou je nergens meer last van moeten hebben

Comment

Om eerlijk te zijn ik wist niet eens dat ik Symantec had, dacht alleen Norton.
            Dus ik weet niet hoe en waar ik moet kijken over dat Firewall en of ie aanstaat of niet. Hoe Symantec te openen is een grote vraag :/
            Dat melding krijg ik overigens gewoon tijdens het surfen en niks doen etc.

@Moppentappers; Het enige wat ik kon doen is op OK klikken en dat heb ik al tig keer gedaan

In principe wil ik gewoon dat melding niet meer te zien krijgen en volgens dat melding kan ik dat uitschakelen bij Norton, wat ik dus deed, maar tevergeefs
            Last edited by raytjai; 10-03-08, 19:51.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door raytjai Bekijk Berichten
              Om eerlijk te zijn ik wist niet eens dat ik Symantec had, dacht alleen Norton.
              Dus ik weet niet hoe en waar ik moet kijken over dat Firewall en of ie aanstaat of niet. Hoe Symantec te openen is een grote vraag :/
              Dat melding krijg ik overigens gewoon tijdens het surfen en niks doen
              Symentec = Norton.

Ik weet zelf ook even geen oplossingen meer...
              Misschien zou je eens kunnen proberen Norton te verwijderen (gebruik daarvoor deze tool !!!).
              Daarna je computer opschonen dmv CCleaner en opnieuw opstarten hierna.
              Nu weer opnieuw Norton herinstalleren.

Maar wacht anders eerst even af op andere reacties. (Mochten die niet komen kun je dit uitvoeren).

Groeten,
              Blackbird
              Met vriendelijke groet,
              Blackbird

Comment

Ok bedankt iig
                over een tijdje zal ik dat wel uitproberen.

Tenzij er anderen zijn die het wel weten..

Comment

en als je het vinkje indrukt en dan op Ok drukt? als norton geen toegang tot het register kan verkrijgen dan is het goed mogelijk dat norton elke 5 minuten de waarschuwing opnieuw toont

Comment

Het staat automatisch aan dat vinkje..

of bedoel je dat ik het moet uitvinken?

Denk dat het verwijderen het beste oplossing is, na het opnieuw starten kreeg ik binnen 5 minuten weer zo'n melding

Heel erg irritant

Comment

uitvinken ja

Comment

Aanvinken/uitvinken heeft geen nut

Ik krijg nu een melding dat m'n virus protection uitstaat ipv dat firewall
                        D'r staat dat ik dat melding kan uitzetten..mjah
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X