Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Negeer producten Spybot S&D

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Negeer producten Spybot S&D

Ik keek even wat verder in Spybot S&D en kwam via geavanceerd op de mogelijkheid producten te negeren tijdens de scan. Nu stonden er al 2 aangevinkt om te negeren die ik zelf nooit heb aangevinkt, te weten in de sectie PUPS.sbi CDilla en SideStep. Moeten die automatisch genegeerd worden? Kan ik me nauwelijks voorstellen. Al zag ik wel dat CDilla ook al in een andere sectie stond, niet aangevinkt. Zijn dat dubbele entries?

Ik heb daar zelf nooit iets aangevinkt dus ik vroeg me even af of dat zo hoort. Lijkt me niet eerlijk gezegd.
    Last edited by Kiklo; 21-03-08, 10:00.

Oorspronkelijk geplaatst door Kiklo Bekijk Berichten
    Ik keek even wat verder in Spybot S&D en kwam via geavanceerd op de mogelijkheid producten te negeren tijdens de scan. Nu stonden er al 2 aangevinkt om te negeren die ik zelf nooit heb aangevinkt, te weten in de sectie PUPS.sbi CDilla en SideStep.
    Die staan al jáááren aangevinkt. Geen idee waarom en ook geen idee waarom ze er dan niet uitgehaald worden. Je kunt ze uitvinken. Maar ik denk dat het voor je beveiliging 0,0% uitmaakt of je dat nu wel of niet doet.
    Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

CDilla staat daar aangevinkt omdat het MacroVision’s SafeCast copy protection software is, om gedownloade software te beschermen tegen ilegaal kopieren.
      Side Step weet ik niet precies, in elk geval is het users choice geworden. Wil je ze niet op je pc, haal je de vinkjes weg.
      amiek

Comment

Oke bedankt voor de info.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X