Mededeling

Collapse
No announcement yet.
Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• &[email protected]

LS
    Ik heb dit virus, oa de regestry key verwijderd en met Avast een aantal bestanden kunnen verwijderen. Probleem is dat dr iets mis is: als ik een exefile wil open, danwel instaleren krijg ik het open with venster te zien...
    Na wat kloten blijkt dat hij oa zeg maar niet meer weet waar bestanden staan:S (zo van open dit .. huh het is er niet, terwijl het wel bestaat) en hij dus niet weet wat windows met exe files moet doen
    Ook in veilige modus blijft dit probleem bestaan, echter ik kan dus wel opstarten met een cmd en daarvan daan regedit en exe's opstarten
    Kan iemand mij helpen

Last edited by majvanlimbeek; 24-03-08, 19:01.

hm na systeemherstel doet het launchen van prgramma's in veilige modus het wel, maar kom ik bij een normale boot niet meer voorbij de windowsvlag met de balkjes eronder, daarna zwart scherm (of death:P).

Comment

Scan eens in veilige modus op virussen en spyware.
      Welke virusscanner en spyware scanner heb je geïnstalleerd?
      A.H.
      Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
      maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

had ik beide niet ge"installeerd (ik meende dat zoiets mij niet zou overkomen) naja iig het bleek oa (na instalatie op een andere pc die nu ook half dood is) dat de avast die ik van hun site had gehaald zorgde voor de crashes enzo, iig pc is nu geformateerd dus geen verdere actie meer nodig....
        enige is nu een goede vervanger voor avast... iemand suggesties??

Comment

Lees dit maar eens door:
          A.H.
          Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
          maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X