Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke gratis anti spyware verwijdert ook?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Welke gratis anti spyware verwijdert ook?

Goede zaterdagmiddag,

1)
    Kan iemand me gratis download adviseren die spyware zoekt en verwijdert svp?

2)
    Er heeft op mijn PC al eens Hitman Pro gezeten, alsmede Spy sweeper, Spyware Doctor en Spywareblaster. Als een van deze 4 wordt geadviseerd, kan ik die dan nog een keer op dezelfde computer krijgen, of stoot ik dan mijn neus?

Dank en vr. groet,
    Harry
    Capelle a/d IJssel

Oorspronkelijk geplaatst door HarryW Bekijk Berichten
    Kijk eens hier - punt 8.
    Er heeft op mijn PC al eens Hitman Pro gezeten, alsmede Spy sweeper, Spyware Doctor en Spywareblaster. Als een van deze 4 wordt geadviseerd, kan ik die dan nog een keer op dezelfde computer krijgen, of stoot ik dan mijn neus?
    Hitman Pro is niet aan te raden, SpySweeper en SpywareDoctor zijn overbodig als je Ad-aware en Spybot gebruikt (zie eerste antwoord), en SpywareBlaster kun je gewoon gebruiken. Dat is zelfs zéér aan te raden - zou op geen enkele pc met IE en/of Firefox mogen ontbreken.
    Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Dank

Hardstikke bedankt,

Adaware had ik er al op en ga ik updaten. Ook ga ik Spywareblaster downloaden en Spybot. Die is toch ook wel te bemachtigen?

Hartelijke groet
      HarryW

Comment

Ook ga ik Spywareblaster downloaden en Spybot. Die is toch ook wel te bemachtigen?
        Jazeker. De links vind je ook hier.

Let er tijdens de installatie van Spybot wel even op dat je TeaTimer uitvinkt.
        Dat ding zorgt meestal alleen maar voor verwarring.

Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Krijg Spywareblaster niet te pakken

Beste Guus,

Mag ik nog een keer lastig zijn?
          Als ik via de Nucia site Spywareblaster wil downloaden via download button op:
          SpywareBlaster can help keep your system spyware-free and secure, without interfering with the "good side" of the web.

dan krijg je automatisch en snel:
          SpywareBlaster can help keep your system spyware-free and secure, without interfering with the "good side" of the web.

Vervolgens gebeurt er niets.
          Doe ik wat verkeerd?

Geen haast!!

Dank en nhartelijke groet
          Harry
          Capelle a/d IJssel
          zon 27.04.08

Comment

je kan in plaats van die link:

gebruiken, gewoon op Download Now drukken.

Comment

Goede zaterdagmiddag,

1)

2)

Dank en vr. groet,
              Harry
              Capelle a/d IJssel

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X