Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Malwarebytes' Anti-Malware

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Malwarebytes' Anti-Malware

Nu het separate progamma AVG Anti-Spyware dreigt te verdwijnen en ik vervolgens wat surf om goede alternatieven op te sporen, kom ik steeds vaker het prog Malwarebytes' Anti-Malware tegen.

Heeft iemand hier ervaring mee?
    thnx frejit
    pls visit: www.fishpotatorun.nl

Hoi,

Zie ook dit topic. Zelf draai ik dit programma sinds gister,en het beval me goed moet ik zeggen,is in het Nederlands,het ziet er allemaal goed uit.

De gratis versie heeft geen realtime protectie ,de betaalde wel. Maar de gratis versie is prima.

Comment

zojuist Malwarebites'Anti-Malware geinstalleerd en een fast-scan gedraaid. Er werd heel wat gevonden en dat terwijl ik tot voor kort AVG Anti-Spyware elke week 1x liet draaien. Ziet er goed uit.

Wederom hulde voor Nucia.
      thnx frejit
      pls visit: www.fishpotatorun.nl

Comment

Malwarebytes' Anti-Malware is ook zeer goed en zal alleen maar beter worden. Wanneer je grote twijfels hebt over iets dat door Malwarebytes' Anti-Malware wordt gevonden (je denkt 100% zeker te weten dat het geen malware is), controleer het desbetreffende bestand dan ook even op www.virustotal.com, www.virscan.org of Jotti's en als daar door andere AV's niets wordt gedetecteerd kun je de detectie door Malwarebytes' Anti-Malware rapporteren als een mogelijke false positive op het Malwarebyte's forum.

Hoe doe je dat?
        Ga naar Start > Uitvoeren en typ daar; mbam.exe /developer
        En doe nogmaals de gewenste scan. Het programma werkt nu in developer mode, is ook te zien in de bovenste rand van het programma, en zal een uitgebreider logbestand maken.

Post dit log op het Malwarebytes' forum in het false positives gedeelte, en als erom gevraagd wordt kun je ook het bestand zelf uploaden naar Malwarebytes via deze pagina.
        Natuurlijk kun je daar ook bestanden uploaden die niet door Malwarebytes' Anti-Malware worden gedetecteerd maar zeker wél malware zijn.

En steun de makers van goede programma's die je gebruikt door een licentie te kopen of op een andere manier te doneren. Dit geldt natuurlijk niet alleen voor Malwarebytes' Anti-Malware maar ook voor programma's als WinPatrol, Spywareblaster enz... Iedereen maakt er blij gebruik van en baalt wanneer het programma opeens niet meer bestaat, niet meer geüpdate wordt of wordt overgenomen door een ander groot bedrijf en dan opeens een stuk slechter presteert (voorbeelden genoeg!!)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X