Mededeling

Collapse
No announcement yet.

removeIt Pro V4 Se

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• removeIt Pro V4 Se

Hoi,

Met mijn zwerftocht over het internet kwam ik de volgende virusscanner tegen: removeIt Pro V4 Se. Het programma is van incodesolutions en gratis te gebruiken. Wat er wordt beloofd klinkt goed, heb het programma gegoogelt maar kwam buiten een paar sites waar je het kunt downloaden niet zoveel informatie tegen over dit programma. De vorige versies waren ronduit slecht, maar dat schijnt te zijn verholpen of niet? http://www.spywarewarrior.com/rogue_anti-spyware.htm daar staat onder note het volgende Note on RemoveIt Pro: RemoveIt Pro was listed on this page because of concerns with false positives. Testing with the latest version of RemoveIt Pro indicates that the problems with earlier versions have been satisfactorily resolved. Thus, we can no longer consider RemoveIt Pro to be "rogue/suspect" anti-spyware. Is dit programma te vertrouwen? Wie kent dit programma of heeft er ervaring mee.

Alvast bedankt voor de reacties,

propper

Als spywarewarrior zegt dat het niet meer roque is, dan is dat opzich wel te vertrouwen, alleen zijn er veel betere alternatieven voor dit programma en vind ik niet dat dit echt een goede toevoeging kan vormen aan de beveiliging

Comment

Hoi Moppentapper,

bedankt voor je snelle reactie. Ik gebruik zelf drie scanners nl. Spybot, Ad Aware en Superantispyware. Was gewoon even nieuwsgierig of iemand ervaringen had met de nieuwste versie van RemoveIt en of dat misschien een goede aanvulling kan zijn. Wat is volgens jou dan een goed alternatief? of maar zo laten?

propper

Comment

ik denk dat het zo wel compleet is, als je alleen de spyware scanners opnooemt tenminste, want je zult natuurlijk ook een anti virus nodig hebben
        ook een aanrader is spyware blaster, die blokkeerd malafide activeX objecten

Comment

Uiteraard heb ik een anti virus geïnstalleerd. heb altijd AVG Free gehad maar ben sinds een paar dagen overgestapt naar Avast. Bevalt goed trouwens, ik vind Avast beter als AVG 8. Spywareblaster had ik al op het systeem staan. Het is een programma dat je snel vergeet, ook om te updaten, omdat het zo stil op de achtergrond zijn werk doet. Toch bedankt voor je tips.

propper

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X