Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kennen jullie deze scanners?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kennen jullie deze scanners?

Hoi,

Vrienden van mij waren afgesloten van internet door XS4All omdat hun computer gehacked was en er allerlei spam verstuurd werd van hun computer enz.

XS4ALL adviseerde hun om het volgende programma te draaien:

Moo Soft is Free Download Software and software update daily largest library of software downloads. Covering software for Windows and Mac.

het programma is The Cleaner

Ik heb er nog nooit van mijn leven van gehoord, kom het ook op geen enkel forum tegen als advies programma.

Heb het programma daar voor de gein geinstalleerd en hij gaf aan dat hij meer als 24 uur bezig zal zijn met scannen op twee pc's.

Nou beide pc's waren niet vooruit te branden, heb hem maar opnieuw geinstalleerd, weet ik zeker dat het goed is, en dat hij weer lekker snel wordt.

Na dit gemeld te hebben bij XS4ALL werden ze weer gelijk aangesloten.

Maar het programma zegt mij helemaal niets.

Wat ik verder ook niet snap van XS4ALL is het advies om Antivir antivirus te installeren en daarnaast Comodo firewall, terwijl ze zelf gratis Mcaffee aanbieden die hun ook op twee pc's hadden staan.

Hi,

De Cleaner ken ik wel, het is voornamelijk voor Trojans. Opzich een goed programma maar volgens mij vroeger nog iets beter.
    Antivirus en Firewall draaien is zeker een goed iets om te doen maar niet naast al een bestaande scanner.

De McAfee Security Suite die gratis is voor klanten is ook een optie.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X