Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Firefox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Firefox

Aangezien ik begrepen heb dat veel spyware gebruik maakt van beveiligingslekken in IE, heb ik Firefox gedownload. Op dit moment is IE nog steeds mijn default browser. Hoe kan ik dat wijzigen? Iemand een idee?

bvd

Het is algelukt door te gaan naar tools, options, default browser!

Comment

Mooi,

FireFox is op dit moment de veiligste en best werkende browser, zo stond in de volkskrant en in de Spits van afgelopen maandag. Ik denk dat FireFox binnen korte tijd beter in gebruik is dan Microsoft IE.

Succes er mee!
      Wieger Bontekoe
      Information Trends
      Budget Trends webhosting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arjen
        Het is algelukt door te gaan naar tools, options, default browser!
        Trouwens, als IE nou gaat klagen (het blijft Microsoft) kun je als je XP SP I hebt:

Start
        (configuratiescherm, software)
        Programmatoegang en instellingen

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Is er ook nog een mogelijkheid om als je vanaf je msn menu naar je hotmail gaat gebruik te maken van firefox? In plaats het standaard gebruik van IE.

Comment

Ik zag die vraag laatst ook op een ander forum voorbijkomen..

Wat je zou kunnen proberen is (als je XP SP I hebt);

Start
            (instellingen, configuratiescherm, software)
            Programmatoegang en instellingen
            Aangepast
            Het vinkje weghalen bij "dit programma toegangkelijk maken" dat achter Internet Explorer staat.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Had ik al gebrobeerd! werkt helaas niet. Maar in ieder geval bedankt.

Comment

De nederlandse versie is uit trouwens: http://www.nucia.eu/forum/showthread...=1737#post1737

Comment

das beter!

Comment

Is Firefox nou ook beter dan Opera? Ik werk al tijden met opera en bevalt me op zich goed. Firefox staat op mijn pc dus ik kan het zo gaan installeren en proberen. Als het echt beter is dan doe ik dat graag. Mijn antipathie tegen Microschoft groeit met de dag

Comment

Ik heb momenteel ook Opera geinstaleerd, lekker snel , loop ik met opera meer kans op spyware?? Want met firefox ondervind ik problemen, ik heb er enkele maanden mee gesurft, maar toen ik ergens een tweak had gedownload opende firefox niet meer... Iemand enig idee hoe dat komt, ik instaleer firefox, dubbelklik en er gebeurt niets... firefox staat wel in men processen Ik heb hem al enkele malen opnieuw geinstaleerd, zonder enig succes...
                      Alle sugesties zijn welkom

Comment

niet alleen verwijderen, maar ook je application data voor firefox verwijderen, en dan opnieuw installeren, dan werkt ie wel weer.

opera heeft een adbar als je t niet registreert, en is slomer. maar is inderdaad ook veiliger dan IE.

Comment

Ik heb twee jaar Opera gebruikt, de betaalde versie dus zonder advertenties, maar ik ben nu helemaal over op Firefox, een geweldige browser. Hij is sneller en beter naar mijn hand te zetten door de keuze van de Extensies; daar moet je overigens wel even de tijd voor nemen om uit te zoeken, installeren gaat supersnel. Is Firefox eigenlijk veiliger dan Opera of maakt het niets uit?

Comment

Ik heb opera ook min of meer "gekocht" dus van die ad heb ik geen last.
                            Ik heb gelezen dat Opera net 1 lek minder heeft dan firefox .....

niet alleen verwijderen, maar ook je application data voor firefox verwijderen, en dan opnieuw installeren, dan werkt ie wel weer.
                            >> Ik heb alles van firefox verwijdert naar mijn weten, ik heb zelfs met registry crawler nog eens alles uit men register gehaald ook...
                            Last edited by Rulor; 15-12-04, 10:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Witchy
                              Ik heb twee jaar Opera gebruikt, de betaalde versie dus zonder advertenties, maar ik ben nu helemaal over op Firefox, een geweldige browser. Hij is sneller en beter naar mijn hand te zetten door de keuze van de Extensies; daar moet je overigens wel even de tijd voor nemen om uit te zoeken, installeren gaat supersnel. Is Firefox eigenlijk veiliger dan Opera of maakt het niets uit?
                              Firefox met als extraatje nog adblock erin en je surft de hele avond RUSTIG rond zonder popups en hinderlijke ads en banners, Gaaf!!
                              groetjes, Hein

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X