Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spywareguard oud?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Spywareguard oud?

I heb Spyware Guard opmijn computer maar het viel mij op dat de definities niet zijn geupdate sinds januari 2004. Is dit programma dan 'oud'/niet nuttig meer? En zo nee, hoe werkt het dan wel?
    bedankt

SpywareGuard heeft niet zo vaak updates nodig.

De bescherming tegen browser hijacking heeft helemaal geen updates nodig.
    De real-time scanner en download-bescherming moeten wel soms ge-update worden, maar niet zo vaak omdat deze werken op basis van heuristiek. Dat wil zeggen, simpel gezegd, dat niet gezocht wordt naar individuele gevallen van spyware maar naar bepaalde patronen. SpywareGuard hoeft dus niet steeds ge-update worden als er nieuwe gevallen van spyware opduiken. Zolang die nieuwe gevallen aan de al bekende patronen beantwoorden, zijn updates niet nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buffy
      SpywareGuard heeft niet zo vaak updates nodig.

De bescherming tegen browser hijacking heeft helemaal geen updates nodig.
      De real-time scanner en download-bescherming moeten wel soms ge-update worden, maar niet zo vaak omdat deze werken op basis van heuristiek. Dat wil zeggen, simpel gezegd, dat niet gezocht wordt naar individuele gevallen van spyware maar naar bepaalde patronen. SpywareGuard hoeft dus niet steeds ge-update worden als er nieuwe gevallen van spyware opduiken. Zolang die nieuwe gevallen aan de al bekende patronen beantwoorden, zijn updates niet nodig.
      Is het ook bruikbaar naast spywareblaster m.a.w. heeft het meerwaarde.

Ik heb bovendien Adaware SE professional 6.0, Spysweeper 3.2 en spybot. Allen hebben de mogelijkheid tot: real-time scanning: Adwatch/Shield/Bescherming: moet ik ze allemaal aanzetten of kun je misschien 1 ervan adviseren?. Ook wat betreft CPU belasting e.d. ik bedoel als je veel van dat soort programma's naast elkaar hebt moeten ze elkaar niet voor de voeten lopen en ook zin hebben

ps. ik heb nog ZoneAlarm pro en Norton Antivirus.

Comment

SpywareGuard is een uitstekende aanvulling op SpywareBlaster. Dit zijn twee zeer verschillende programma's, die uitstekend samengaan.

Maar om én SpywareGuard, én de AdWatch van AdAware Pro, én de real-time bescherming van SpySweeper te gebruiken - dat lijkt me inderdaad wat veel van het goede. Eén van de drie lijkt me voldoende. Ik zou óf SpywareGuard, óf AdWatch kiezen. Welke van die twee de beste is, durf ik niet te zeggen. Probeer het eens uit en kijk welke je het beste bevalt.

Gebruik dus SpywareBlaster (dat helemaal niet hoeft te draaien om zijn werk te doen) plus hetzij SpywareGuard, hetzij AdWatch. Dan ben je prima beschermd tegen spyware-infecties (al ben je, zolang je Internet Exporer blijft gebruiken, nooit écht veilig...)

Comment

Hallo. helpers,hoe moet ik SpywareGuard instellen ik bedoel wat moet er aangevinkt zijn
          groete martin

Comment

Hoi martin59,

Hier vind je een prima handleiding van SpywareGuard: http://www.bleepingcomputer.com/foru...howtutorial=50

Comment

hoi buffy
              bedankt voor je hulp

Comment

Graag gedaan hoor.

Comment

hoi buffy
                  Ik heb toch nog een vraagje ik heb ook spywareblaster en bij mijn buurman start het programma gelijk op als hii zijn pc opstart bij mij doet hij dat niet ik ik wat fout ingesteld?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door martin59
                    hoi buffy
                    Ik heb toch nog een vraagje ik heb ook spywareblaster en bij mijn buurman start het programma gelijk op als hii zijn pc opstart bij mij doet hij dat niet ik ik wat fout ingesteld?
                    Dan doet je buurman iets fout. SpywareBlaster hoeft helemaal niet te draaien, het hoeft dus ook niet met Windows op te starten. Kijk hier voor een handleiding van SpywareBlaster: http://www.nucia.eu/spywareblaster/handleiding.html

Comment

oke bedankt voor de uitleg
                      groete martin

Comment

Hoe komt het dan eigelijk als ik toch iets verkeerd doe op het net, en bekende spyware download (zonder weten) day spyware guard niets aangeeft :s?
                        Tevreden? Doneer en help Nucia!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X