Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Giant loopt vast!?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Giant loopt vast!?

Hallo beste medeforum-leden. Ik heb nu sinds kort Giant antispyware op mijn pc en Bij het scannen loopt hij telkens weer vast en moet ik met Cntrl_Alt_Del het programma weer stoppen. Herinstalleren heeft geen zin gehad. Het is de allerlaatste versie. Met de nieuwste updates (hierbij loopt hij niet vast)

Hij loopt dus na een tijdje vast en ik weet niet wat er aan de hand is. Mijn andere programma's lopen wel normaal (Adaware, spybot, Spysweeper) Norton antivirus. Ik heb nog gecheked naar mijn firewall veroorzaakt de problemen niet.
    Giant antispyware verbuikt superveel van mijn pc vermogen en loopt vervolgens vast. Wat kan ik doen.

P4 2.66 Ghz, 512 MB RAM 40 Gb vrije geheugen dus daar ligt het niet aan.

Een 'productie'fout van Giant?. Ik heb ze al gemailed, maar laten niks van zich horen.

Weten jullie geen raad?

Groeten van Babybox

Dus je gebruikt AdAware, Spybot, SpySweeper én Giant? Een tikkeltje overdreven, lijkt mij...

Ik weet weinig van Giant AntiSpyware, maar misschien moet je het programma eens in veilige modus laten scannen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buffy
      Dus je gebruikt AdAware, Spybot, SpySweeper én Giant? Een tikkeltje overdreven, lijkt mij...

Ik weet weinig van Giant AntiSpyware, maar misschien moet je het programma eens in veilige modus laten scannen?

Niet tegelijk natuurlijk. je bent nooit veilig genoeg bezig hoor.

Maarre het programma in veilige modus gebruiken, hoe doe je dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door babybox
        Niet tegelijk natuurlijk. je bent nooit veilig genoeg bezig hoor.

Maarre het programma in veilige modus gebruiken, hoe doe je dat?

Vier spywareverwijderaars gebruiken is écht overdreven hoor, aan AdAware en Spybot heb je ruim voldoende. Als jij je huis schoonmaakt, gebruik je dan vier verschillende stofzuigers?

Veilige modus: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/1378056.htm

Comment

Vier spywareverwijderaars gebruiken is écht overdreven hoor, aan AdAware en Spybot heb je ruim voldoende. Als jij je huis schoonmaakt, gebruik je dan vier verschillende stofzuigers?

Veilige modus: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/1378056.htm

Hahahahahha

Nee, maar feit is dat je nadat je met spybot en adaware hebt opgeruimd je nog zaken vindt met spysweeper of anderen. vandaar. Je hebt wel deels gelijk hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door babybox
            Nee, maar feit is dat je nadat je met spybot en adaware hebt opgeruimd je nog zaken vindt met spysweeper of anderen. vandaar. Je hebt wel deels gelijk hoor.
            Klopt, maar dat komt meestal doordat die anderen zaken als spyware aanmerken die helemaal geen spyware zijn. Vooral SpySweeper is erg goed in het genereren van dergelijke false positives.

Comment

Klopt, maar dat komt meestal doordat die anderen zaken als spyware aanmerken die helemaal geen spyware zijn. Vooral SpySweeper is erg goed in het genereren van dergelijke false positives.
              Ben het met babybox eens.
              Heb gedurende een periode van 4 weken een 15-tal anty spy en adware programma's getest. En met alleen adware en spybot-sd haal je echt niet alles van je harde schijf af.
              Vooral niet wanneer je een regelmatige bezoeker bent van cracskites e.d. en dan met name de Russische sites.

Comment

het is niet waar he Microsoft kopt Giant AntiSpyware en het begint al voor dat ze er iets mee hebben gedaan...dat beloofd.

sorry for deze sinische opmerking
                not so Helpless ...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X