Hallo beste medeforum-leden. Ik heb nu sinds kort Giant antispyware op mijn pc en Bij het scannen loopt hij telkens weer vast en moet ik met Cntrl_Alt_Del het programma weer stoppen. Herinstalleren heeft geen zin gehad. Het is de allerlaatste versie. Met de nieuwste updates (hierbij loopt hij niet vast)
Hij loopt dus na een tijdje vast en ik weet niet wat er aan de hand is. Mijn andere programma's lopen wel normaal (Adaware, spybot, Spysweeper) Norton antivirus. Ik heb nog gecheked naar mijn firewall veroorzaakt de problemen niet.
Giant antispyware verbuikt superveel van mijn pc vermogen en loopt vervolgens vast. Wat kan ik doen.
P4 2.66 Ghz, 512 MB RAM 40 Gb vrije geheugen dus daar ligt het niet aan.
Een 'productie'fout van Giant?. Ik heb ze al gemailed, maar laten niks van zich horen.
Weten jullie geen raad?
Groeten van Babybox
Hij loopt dus na een tijdje vast en ik weet niet wat er aan de hand is. Mijn andere programma's lopen wel normaal (Adaware, spybot, Spysweeper) Norton antivirus. Ik heb nog gecheked naar mijn firewall veroorzaakt de problemen niet.
Giant antispyware verbuikt superveel van mijn pc vermogen en loopt vervolgens vast. Wat kan ik doen.
P4 2.66 Ghz, 512 MB RAM 40 Gb vrije geheugen dus daar ligt het niet aan.
Een 'productie'fout van Giant?. Ik heb ze al gemailed, maar laten niks van zich horen.
Weten jullie geen raad?
Groeten van Babybox
Comment