Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tea-timer en Ad-watch

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tea-timer en Ad-watch

Kan het kwaad om Ad-watch en Tea-timer naast elkaar te doen werken, want ze doen immers allebei bijna hetzelfde... Als je 2 antivirus programma's samen doet werken zorgt dat voor problemen, is dit ook het geval bij 2 anti-spyware programma's zoals deze ?
    En als het kwaad kan, welke houd ik dan best ?

Gebruik gewoon teatimer, mijn ervaring met beiden is dat ad-watch niets meer tegenhoudt dan teatimer. En teatimer gebruikt zelfs nog meer resources dan teatimer. En met de pc's van tegenwoordig waar al een flinke hoeveelheid intern geheugen inzit, merk je van teatimer minder dan van ad-watch.

Comment

Ik gebruik nu al een tijdje ad-watch niet meer omdat er maar pop-ups bleven komen als iets automatish wilde opstarten...
      Nu gebruik ik Tea-timer en de shields van spysweeper, welke is daar van de besten naar jou mening?Ik weet dat spysweeper wel meer geheugen gebruikt, maar hij blokeert dan ook wel traceercookies en nog een heleboel andere dingen

Comment

Goede vraag, want ze overlappen elkaar gedeeltelijk.
        Mocht je pc over voldoende intern geheugen en cpu snelheid beschikken dan zou ik gewoon beiden blijven gebruiken. Dat doe ik zelf namelijk ook, al heb ik natuurlijk ook Hitmanpro. Echter ik heb apart spybot-sd en sysweeper 3.2 ook nog draaien. Echter ook dan is 100% vrij van spyware, virussen e.d. een utopie. En nee ik ben niet paranoide, wel voorzichtig aangezien ik van zowel security als hacken wel het e.e.a. afweet.

Comment

Ik heb een redelijk oude pc ... met redelijk nieuwe software (te zwaar eigenlijk voor mijn processor zeggen ze, maar ja ...)Ik heb een pentium 3, 733 mhz met 256 mb ram.Maar daar staat wel windows xp pro SP II op en kaspersky antivirus en outpost als firewall vertragen mijn pc toch al aanzienlijk.doe daar nog tea-timer en spysweeper bij en het duurt eeuwen om je pc op te starten .Dus ik zou de beste eruit willen kiezen, tea-timer of spysweeper.
          Last edited by Rulor; 24-12-04, 16:27.

Comment

Dan kiezen voor teatimer en wel de spybot-sd beta versie 1.4.
            Deze is namelijk ook stabiel en houdt DSO-exploits tegen.

Comment

Ok, ik had die toch al ergens op men pc staan

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X