Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is Windows Defender voldoende?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Is Windows Defender voldoende?

Hallo,

Ik gebruik voor de beveiliging van mijn PC Windows Defender. Mijn voorkeur gaat uit naar veiligheid boven prestaties, omdat er privacygevoelige informatie op mijn PC staat.
    Ik heb hier een licentie voor Avast Internet Security liggen. Kan ik Windows Defender beter vervangen door Avast, of biedt WD voldoende bescherming?

Alvast bedankt!
    Joey

Ja, absoluut. Avast is in dit geval een betere optie.

Comment

Bedankt voor uw reactie. Ik zal WD gaan vervangen door Avast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joey7 Bekijk Berichten

Mijn voorkeur gaat uit naar veiligheid boven prestaties, omdat er privacygevoelige informatie op mijn PC staat.

Hoi, Joey7...

Zo denk ik er ook over...

Begrijp me niet verkeerd, dit is niet om avast! af te kraken, of tekort te doen, ik heb het zelf jaren naar volle tevredenheid gebruikt...

Maar, omdat ik veiligheid net zo als jou belangrijk vindt, ben ik altijd op zoek naar nog beter...

En op dit moment is dit toch echt wel de Topper op Malware bestrijding...

Emsisoft protects your devices against all types of malware, ransomware and other threats with no-bloat anti-malware & antivirus solutions.

Emsisoft protects your devices against all types of malware, ransomware and other threats with no-bloat anti-malware & antivirus solutions.

Zeer lichte Scanner/Firewall met hele hoge detectie, en een uitstekende support... ( Ook hier op het forum... )

Misschien jammer van je avast! licentie, maar deze is echt veel beter...

( Je kan het ook 30 dagen gratis uitproberen...)

Comment

Het is wel een beetje gelazer om alles wat jullie voorstellen op een rij te zetten...en goeie rij die windows ook snapt.
          Ik heb mijn OS ingesteld op de windows firewall (win7) - Microsoft Security Essentials - en lavasoft Adaware.
          Extra checks doe ik via MBAM (malwarebytes...) en eindcontroles voordat ik afsluit middels CCleaner.l..
          groetjes, Hein

Comment

Bedankt voor je tip, SoN

Comment

Bedankt voor je tip, SoN
              Goeie Tip is nooit weg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hendricus Bekijk Berichten

Het is wel een beetje gelazer om alles wat jullie voorstellen op een rij te zetten...
                Waar begint het gelazer dan.?

Comment

Hallo,

Ik gebruik voor de beveiliging van mijn PC Windows Defender. Mijn voorkeur gaat uit naar veiligheid boven prestaties, omdat er privacygevoelige informatie op mijn PC staat.
                  Ik heb hier een licentie voor Avast Internet Security liggen. Kan ik Windows Defender beter vervangen door Avast, of biedt WD voldoende bescherming?

Alvast bedankt!
                  Joey
                  Zoals Marckie reeds aangaf is Avast in jouw geval de betere keuze en tevens het antwoord op je vraag.
                  Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                  E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X