Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gratis web filter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gratis web filter

ik wil een ander antivirus gaan gebruiken maar het enige wat die heeft is behaviour blocking en signatures geen webfilter en firewall enzo ik wil het dus gaan gebruiken met online armor free en daar staat wel bij dat het "webbescherming" heeft maar na wat testen is er geen ene website geblokkeerd dus ik zoek nu een goede gratis webfilter die website met malware er op blokkeren de meeste antivirussen hebben dat standaard ingebouwd maar ik vroeg me dus af of je ze ook ergens los kan downloaden

alvast bedankt

Misschien is dit wat voor jou:
    mvg, Peter

The future ain’t what it used to be.

Comment

bedankt
      het lijkt me wel een goede

Comment

Dit is een recensie van pc-en-internet.infonu.nl (wel van 2009)
        Een goede gratis internetfilter is die van K9 Webprotection. Hoewel het programma Engelstalig is, is het vrij eenvoudig te gebruiken. Handig aan K9 is dat je zelf websites kunt toevoegen die geblokkeerd moeten worden. Ook heb je de mogelijkheid om een website (voor een bepaalde tijd) toch toe te staan door een paswoord in te voeren. Nadeel van het programma kan zijn dat je regelmatig tegen geblokkeerde websites 'stuit' (zoals YouTube of Hyves) terwijl deze niet meteen verkeerde inhoud hebben. Deze gratis internetfilter is te downloaden op k9webprotection.com.
        mvg, Peter

The future ain’t what it used to be.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X