Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laptop supertraag

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Laptop supertraag

Sinds enkele dagen is mijn laptop supertraag geworden. Wanneer ik inlog op mijn gebruikelijke windowsaccount duurt het allemaal heel lang en valt er niet te werken. Wanneer ik de processen bij taakbeheer bekijk zijn er 'niet active systeemprocessen' (of iets wat daar op lijkt) die bijna 100% van mijn processor gebruiken, maar ondertussen maar 24k geheugen innemen. Ik heb het vermoeden dat dit iets van spyware o.i.d. is.
    In het verleden heb ik hier al wel eens hulp gehad door het plaatsen van logs etc. en zou het heel prettig vinden als iemand mij wederom met mijn probleem zou kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Aangezien het probleem zo recent is opgekomen; heb je Systeemherstel al geprobeerd?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Dat heb ik inderdaad geprobeerd. Twee verschillende herstelpunten, maar dat lost het probleem helaas niet op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marijn18 Bekijk Berichten
        SWanneer ik de processen bij taakbeheer bekijk zijn er 'niet active systeemprocessen' (of iets wat daar op lijkt) die bijna 100% van mijn processor gebruiken, maar ondertussen maar 24k geheugen innemen. Ik heb het vermoeden dat dit iets van spyware o.i.d. is.
        Nee hoor
        Kijk even hier naar: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=57931
        Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
        E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Oke, dan is dat in ieder geval niet de oorzaak.

Echter is de laptop van het ene op het andere moment supertraag geworden en duurt het al een hele tijd voordat ik mijn bureaublad te zien krijg en vervolgens nog een hele tijd voordat de pictogrammen verschijnen. Vervolgens lijkt hij steeds een tijdje niet te reageren om dan vervolgens toch opeens een bepaald item te openen.
          Wanneer ik inlog op een andere account heb ik dit probleem niet.

Comment

Dan zou ik het volgende al eens doen:

Download of Update Ccleaner

Start CCleaner op.
            • Run Ccleaner en klik in de linkse kolom op Opties
            • Selecteer het tabblad Geavanceerd
            • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
            • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in de Prullenbak die ouder zijn dan 24 uur
            • Selecteer het tabblad Instellingen
            • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
            • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
            • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
            • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
            • Klik op Scan naar problemen.
            • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen
            • Hier kan de vraag verschijnen of je je register wil backuppen.Antwoord met Ja en OK

.
            Ga ook je opstart items eens na via start > msconfig

Comment

maakt het nog uit of ik dit in mijn hoofdaccount doe of in mijn gastaccount?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marijn18 Bekijk Berichten
                maakt het nog uit of ik dit in mijn hoofdaccount doe of in mijn gastaccount?
                Steeds inloggen als gebruiker met VOLLEDIGE rechten.
                Dan je accounts opkuisen (als gebruiker met alle rechten kan je "switchen" van de ene account naar de andere)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X