Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AVAST update

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• AVAST update

Ik gebruik al enkele jaren AVAST en vind het fijn dat er iedere dag updates komen. Nu heb ik er weer een gehad, die, ongevraagd, google chrome installeerde. Geen probleem, onmiddelijk verwijderd, maar als je AVAST openklikt krijg je een totaal ander scherm. Bovendien staat er bovenaan nog 55 dagen geldig. Heb ik een foute versie geladen? Het bolletje dat draait als AVAST werkt, verandert nu ook altijd van kleur.

Krijg je dit scherm te zien? http://i1-news.softpedia-static.com/...png?1376893351

En zo ja, dan is dat de nieuwe avast versie 9 die sinds vorige week online staat! Het bolletje wat van kleur veranderd zou geen problemen moeten opleveren. Mijn ouders hebben ook avast en ik zie dat die daar ook veranderd naar blauw en dan weer naar oranje. Waarschijnlijk gewoon omdat hij bezig is.. Open voor de zekerheid avast en als daar staat dat de beveilging in orde is, dan is het goed..

Ik denk niet dat je de verkeerde versie geladen hebt. Een Avast free versie is maximaal 365 dagen geldig en kan daarna gewoon weer verlengd worden voor een jaar!

Groetjes,
    Pascal

Op de hoogte worden gehouden van de laatste updates? Abonneer je op het topic !

Comment

Alles zoals je zegt! Bedankt

Comment

Graag gedaan !

Op de hoogte worden gehouden van de laatste updates? Abonneer je op het topic !

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X