Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AdwCleaner en Lollipop

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• AdwCleaner en Lollipop

Is AdwCleaner een viruskiller en hindert die dan andere viruscleaners, of is dat zo iets als Malwarebyres. Is het nuttig die te hebben? En wat is Lollipop een programma dat zich samen met AdwCleaner ongevraagd installeert? Ik gebruik Avast and SG en draai zo nu en dan Malwarebytes en Spyware Blaster.

Hello, niemand die hier iets van weet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
      Is het nuttig die te hebben?
      Nee...

En wat is Lollipop een programma dat zich samen met AdwCleaner ongevraagd installeert?
      Een Lollipup...!

Comment

Die AdwCleaner staat niet in de software, en ook Revo vindt die niet, hoe verwijder ik die?

Comment

De AdWCleaner is een van de nuttigste programma's die er zijn. Niet weg doen, als je het mij vraagt. Als je 'Lollipop' erbij hebt gekregen heb je waarschijnlijk iets verkeerd gedaan. Bijvoorbeeld gedownload vanaf de verkeerde webpagina. Ikzelf heb nooit een 'Lollipop' gezien.

De AdWCleaner vindt en verwijdert stiekem binnengekomen spionage- en reclamesoftware die je beslist beter van je computer kunt verwijderen. Het programma kan gebruikt worden naast andere beveiligingssoftware die je hebt.

De AdWCleaner is een heel klein uitvoerbaar bestandje dat je bijvoorbeeld kunt vinden door de naam in te typen in het zoekvak van je computer. Het programma moet heel vaak geupdate worden, een teken dat het erg bij de tijd is.

Comment

Mensen nu wordt het moeilijk voor mij: de een zegt niet nuttig, de andere heel nuttig! Je zou voor minder in de war raken!

Comment

Mensen nu wordt het moeilijk voor mij: de een zegt niet nuttig, de andere heel nuttig! Je zou voor minder in de war raken!
              Op deze site meer informatie. Lees en oordeel zelf.......mij lijkt het programma niet van vitaal belang voor de veiligheid.
              Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Post #9...

Post #16...

http://www.nucia.eu/forum/threads/70...gle-Chrome-nut

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door atwee Bekijk Berichten
                  Op deze site meer informatie. Lees en oordeel zelf.......mij lijkt het programma niet van vitaal belang voor de veiligheid.
                  Als ik het stukje van Gratissoftware.nl lees zie ik alleen maar dat het zeer nuttig is. Waarom vetgedrukte woorden gebruiken als "niet van vitaal belang"? Je gaat niet dood als je dit programmaatje niet gebruikt.

Comment

We zullen maar stoppen met dat welles nietes spelletje. Ik ben ondertussen overtuigd dat het wel nuttig is want als ik de URL van seven of Nine volg, kom ik op een vroeger onderwerp waarin Emphyrio zegt om dat te gebruiken, en wat die zegt is voor mij voldoende.

Comment

Dan is dit "welles-nietes"-spelletje, zoals u het noemt, dus toch zinvol geweest!

Comment

Ja, maar voor een oude man zoals ik, heel verwarrend.

Comment

Verwarring is het begin van iedere wijsheid.

Comment

Is AdwCleaner een viruskiller en hindert die dan andere viruscleaners, of is dat zo iets als Malwarebyres. Is het nuttig die te hebben?.
                            AdwCleaner is een tool dat voornamelijk "slechte" toolbars (TB) en "slechte" browser helpers (BHO) detecteerd en verwijderdt.
                            Het draait niet op de achtergrond en gebruikt geen CPU resources (bronnen).
                            Het werkt dus enkel als je het zelf runt (opstart). We noemen dit : On demand = op vraag.
                            Dus nuttig.
                            En wat is Lollipop een programma dat zich samen met AdwCleaner ongevraagd installeert? Ik gebruik Avast and SG en draai zo nu en dan Malwarebytes en Spyware Blaster.
                            De juiste url om dit tool te downloaden is: AdwCleaner
                            Van "Lollipop" is hierbij geen sprake.

Wanneer we tools advizeren is het aan te raden om de aangegeven url te gebruiken.
                            De url die hier gegeven wordt is deze van de maker van het tool. Op die manier ben je zeker van de juistheid.

Als je via andere "kanalen" het tool download kan je dus voor hebben waarvan je melding maakt.
                            Last edited by Emphyrio; 01-12-13, 22:37. Reden: spelfout
                            Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                            E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Bedankjes

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X