Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IObit Malware Fighter vs. MBam?

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• IObit Malware Fighter vs. MBam?

Hallo,

Ik heb vandaag een nieuwe laptop in gebruik genomen. Op aanraden van een vriend na het installeren van Windows, IObit Malware Fighter én Advanced SystemCare 7.0 er op gezet. Betekent dit dat, in principe, MBam en CCleaner overbodig geworden zijn?!

Mvg, Hans

Hallo Hans,

De CCleaner en MalwareBytesAntiMalware hebben de veiligste reputatie en dat kun je van de 2 andere door jou genoemde programma's niet zeggen. Ik zou dus juist kiezen voor CCleaner en MBAM.

Advanced System Care is een "verbeter"programma en daar kun je de grootste ellende mee krijgen, weet ik uit eigen ervaring.

Comment

Okee. Dankjewel, Leono!

Waarschijnlijk is er al een hoop kwaad geschied, want hij start nu niet eens meer op.....!
      Ik zal deze vraag elders op het forum voorleggen. Want het kan ook met een (moeizame) download van SP2 voor Vista te maken hebben (en een installatie daarna van Commodo firewall, waar 'ie direct zeer traag van werd..), pfffff.... Als jij denkt dat het met ASC te maken heeft/kan hebben, zou ik dat graag weer hier van je horen...?!

Comment

Als ik het woord 'Comodo' zie schiet ik meteen in de stress. Ik had laatst Comodo Internet Security (inclusief Comodo Firewall geïnstalleerd) maar het was met geen mogelijkheid meer te verwijderen. Gelukkig is er dan nog systeemherstel om even terug te gaan in de tijd. Dit kan alleen als je niet te lang wacht, anders zijn de juiste herstelpunten er niet meer.

Comment

Hmm.. probleem is evenwel nu, dat Windows niet meer wil opstarten. Ook niet met F8 en F11 na het aanzetten van de laptop...

Comment

Ik hoor de harde schijf wel wat blazen, maar het scherm blijft zwart.

Comment

Ach ja.... voor de duidelijkheid: mijn posts doe ik op dit moment op mijn 'oude' laptop, die ik gelukkig nog even operationeel gehouden heb...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎