Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Comodo of panda Security

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Comodo of panda Security

Hoi,

Ik gebruik nu Avast Antivirus en ik zie dat het mijn systeem vertraagd.
    Volgens sommige opstartscanners kan het wel 1 a 2 minuten duren bij opstarten.

Nu zag ik dat Comodo en Panda allebeide scanners hebben die in de cloud werken.

Welke kan ik het beste nemen of is er een beter gratis alternatief dat goed beschermt.

Groetjes,

Roelof

roelof1967,

Er is een nieuwe Avira Antivirus, ook in de cloud, als je dat tenminste zoekt. Persoonlijk vind ik Comodo wat ingewikkeld; je weet nooit helemaal goed of je alle instellingen wel juist hebt.
    Panda Cloud Antivirus daarentegen is ontzettend gemakkelijk in het gebruik; vrijwel geen omkijken naar en het scoort ook fatsoenlijk in tests.
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Ik volg in deze atwee
      Alhoewel ik moet zeggen dat Panda een cpu vreter is.
      Comodo ? Niet doen
      Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
      E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Als je alleen voor een antivirus kiest en Avast werkt niet goed op jouw computer, dan zou ik Avira eens uit testen! Panda Cloud brengt alle bestanden naar de servers van panda, ook de persoonlijke bestanden worden er naartoe verzonden. Vele mensen zijn tegen dat bestanden zomaar worden geüpload naar de server van panda.

Comodo antivirus is goed (maar minder goed dan avast en avira), maar als je comodo internet security neemt, is dat nog beter. Enige optie dat je daar moet uitschakelen is defense+, die geeft namelijk veel te veel popups! En dns gebruiken van comodo raad ik niet aan, die moet je uitschakelen tijdens het installeren. Maarja, er is vast wel een handleiding op internet hoe je comodo kunt installeren en instellen.

Comment

Iedereen bedakt voor de reactie's . I ga eens goed nadenken wat ik ga doen.
          Als er meer mensen een tip hebben, mogen ze het nog steeds toevoegen.

Ik wil na een herinstallatie mijn systeem zo goed mogelijk beveiligd hebben.

Comment

De beste preventie zit voor het scherm

Comment

yep. daar heb ik helemaal gelijk in maar een beetje help van een goede virusscanner, malware scanner en een firewall kan wel handig zijn.

Roelof

Comment

Dat is juist, Roelof

Comment

Emphrio : Heb je dan advies welke scanners en firewall ik kan gebruiken die niet veel van je systeem vragen maar die wel goed zijn.

Roelof

Comment

Afgaand op je profilegegevens: Windows 7 heeft een adequate firewall beveiliging. Ik zou hier dus geen extra tool voor inzetten.
                    Als actieve AV tool (en ik ga ervanuit dat je voorjkeur naar de gratis versies gaat) zou ik voor Avira gaan.

Comment

oke, en geen actieve malware scanner ?
                      Dus om te zoveel tijd scannen met bijvoorbeeld mbam ?

Roelof

Comment

Met een geupdate MBAM of EmsiSoft EEK

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X