Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Malwarebytes' Ant-iMalware

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Malwarebytes' Ant-iMalware

Tenzij ik iets over het hoofd zie, biedt de nieuwe Malwarebytes' Anti-Malware niet meer de keus uit een korte en een uitgebreide scan.
    Zie ik iets over het hoofd?
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Ja

Die keus is er.
    Nu kan je zelf instellen wat je wilt gescand zien

Update:
    .
    • Flash Scan is now called Hyper Scan
    • Quick Scan is now called Threat Scan (bedreigingsscan)
    • Full scan is now called Custom Scan (aangepastescan), maar je moet wel even alles aanvinken.
    Last edited by Emphyrio; 27-03-14, 16:24.
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Oeps.........die mogelijkheid heb ik inderdaad over het hoofd gezien! Bedankt!
      Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Graag gedaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio Bekijk Berichten
          Ja
          Die keus is er, alleen is nu de VOLLEDIGE scan standaard.
          Bedreigingsscan is toch de standaard? Op het forum van MalwareBytes staat:
          • Flash Scan is now called Hyper Scan
          • Quick Scan is now called Threat Scan (bedreigingsscan)
          • Full scan is now called Custom Scan (aangepastescan)

Al heb ik wel het gevoel dat de bedreigingsscan langer duurt dan de quickscan in versie 1.75...

Gr. Pascal.

Op de hoogte worden gehouden van de laatste updates? Abonneer je op het topic !

Comment

Het is inderdaad allemaal wat verwarrend geworden bij MBAM.

Aangepaste scan is niet iets wat ik associeer met "volledig". (Zoals dat in Avira Antivir het geval is)
            Het had dan beter geweest wanneer alle relevante partities (of volumes) reeds standaard angevinkt waren.

Wanneer ik "Aangepaste scan' kies, kan je zelf instellen wat je wilt gescant zien. Zoals het hoort te zijn dus.
            Wanneer ik enkel mijn %systemroot%, zonder archives én rootkit scan instel is mijn pc een uurtje of twee zoet.
            Ik hou mijn hart vast wanneer ik alles aanvink.

De Threatscan (of snelle scan) is dan, in vergelijking, idd sneller maar trager dan in 1.75.

Ook vind ik dat het langer duurt voor MBAM 2.0 opstart (om over de oversized GUI nog maar te zwijgen).
            Het is in de GUI even zoeken waar je moet "manueel updaten".

In het kort, ik denk dat ik 1.75 nog even ga gebruiken.
            Last edited by Emphyrio; 27-03-14, 17:19.

Comment

Wat mij meteen opviel is dat alleen de Bedreigingsscan en de Aangepaste scan aanvinkbaar zijn, de Hyperscan dus niet. Werkt de laatstgenoemde alleen in de betaalde versie?

Wat mij ook opviel is dat er alleen geminimaliseerd kan worden naar het systeemvak en niet naar de taakbalk. Redelijk lastig in dit geval.

Ook zijn de geavanceerde instellingen bij mij niet aan- of uitvinkbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leono Bekijk Berichten
                Wat mij meteen opviel is dat alleen de Bedreigingsscan en de Aangepaste scan aanvinkbaar zijn, de Hyperscan dus niet. Werkt de laatstgenoemde alleen in de betaalde versie?
                Dat is correct.(en de Proef versie)

Wanneer je met je muiswijzer "hooverd" over Hyperscan, zie je de boodschap trouwens verschijnen.

Comment

Working...
                X