Het is misschien heel simpel, maar wat ik ook doe hij opent niet. Opnieuw geinstalleerd, hept ook niet. Bij voorbaat dank voor eventuele hulp.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MBAM.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Labels: Geen
-
Probeer eens deze handelingen eerst uit te voeren: http://www.antimalwarehelp.be/ned/ha...bam.html#startMalware Research Engineer@Malwarebytes (MBAM) .....ASAP & Unite Member
E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek -
MBAM
Ik heb alle testen gedaan maar het komt nog steeds niet verder dan: Gebruikers accountbeheer.Comment
-
Kan je wat duidelijker zijn aub, want ik begrijp niet wat je bedoeld.
Wat bedoel je met "niet verder dan..." ?
Heb je Chameleon laten runnen?Malware Research Engineer@Malwarebytes (MBAM) .....ASAP & Unite Member
E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-PeekComment
-
MBAM
Ja als het op moet starten is dat wat je dan ziet, maar dam kun je wachten tot je een ons weegt,l maar er komt verder niks.Comment
-
Hallo emphyrio, kan het niet makkelijker? Het lukte mij niet, jammer dan. Het is zonde van het geld, ik heb het op mijn vorige PC net betaald toen mijn harde schijf stuk ging. Als er geen andere oplossing is moet ik het maar vergeten.Comment
-
Dit laat me toe om het probleem beter te kunnen determineren.
Gemakkelijker kan ik het niet maken (of je moet met je pc naar België komen).
Een ander oplossing (als je de engelse taal machtig bent) is dit probleem op het MBAM forum voorleggen.
Vermits je hier gewag maakt dat je een betaalde versie hebt, kan je gebruik maken van hun "Customers Service".Last edited by Emphyrio; 23-10-14, 12:29.Malware Research Engineer@Malwarebytes (MBAM) .....ASAP & Unite Member
E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-PeekComment
-
Het is al opgelost. Eerst alles verwijderd. Opnieuw geinstalleerd, in de gratis Engelse versie. Codes ingevoerd. Ik heb dus nu de premium versie en die werkt wel. Toch nog bedankt voor de genomen moeite.Comment
Comment