Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AVG kennelijk niet helemaal verwijderd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• AVG kennelijk niet helemaal verwijderd

Na het verwijderen van AVG free loopt mijn PC vaak (niet altijd) volledig vast een paar minuten na het opstarten. Muis en toetsenbord zijn geblokkeerd, dus enige optie is reset knop.

Ik las in een andere opgeloste thread al een aantal raadgevingen die ik heb opgevolgd.
    tdskiller.exe gedraaid, resultaat 0
    mbam-setup-2.0.3.1025.exe geïnstalleerd, gedraaid, resultaat 4 verwijderd en opnieuw opgestart
    dds.com gedraaid en dan zie ik in de logfile qua installed programs geen AVG meer staan.

Op andere fora lees ik dat AVG zo hier en daar nogal wat 'achter laat'. Zou dat de oorzaak kunnen zijn en, wat is er aan te doen.

Noot:
    Na het verwijderen van AVG heb ik in de explorer gezocht naar 'avg' en met ccleaner alles wat avg betrof verwijderd. Misschien was dit iets te enthousiast.
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by Captain45; 26-11-14, 11:25.
    PC W10 Pro64: Intel Core i7-7700K @ 4.4 GHz; MSI Z270 Gaming Pro; 16 GB; Hydro H60 cooler; MSI GeForce GTX 1070 8GB; 2*SSD; 32" monitor. + Notebook W10 Home64

Installeer AVG opnieuw en lees de instructies uit dit artikel om AVG definitief te verwijderen.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Klopt

Mooie suggestie. Alleen, het verwijderen is exact volgens de regels gegaan. Dus mogelijk is AVG niet de oorzaak van mijn probleem. Ik wacht nog even andere reacties af.Anders moet ik het maar elders op het forum proberen.
      PC W10 Pro64: Intel Core i7-7700K @ 4.4 GHz; MSI Z270 Gaming Pro; 16 GB; Hydro H60 cooler; MSI GeForce GTX 1070 8GB; 2*SSD; 32" monitor. + Notebook W10 Home64

Comment

Indien je vermoed dat het malware zou kunnen zijn, dien je een nieuw topic in de Hulp bij Virusinfecties te openen.
        Malware Research Engineer@Malwarebytes (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
        E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Bij gebrek aan feedback zet ik dit topic op opgelost.

Indien er niet meer gereageerd wordt, zal binnen een 3-tal dagen deze thread automatisch verplaatst worden naar de sectie Opgeloste hijackthislogs en is een reactie niet meer mogelijk
          Dit is gedaan om het forum netjes en overzichtelijk te houden.

Blijkt dat er toch nog problemen zijn, en je wil weer reageren in dit topic, dan stuur je me een privé bericht met verzoek om heropening.

Emphyrio
          Malware Research Engineer@Malwarebytes (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
          E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎