Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onbekende uitgever

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Emphyrio
    replied
    Het antwoord heb ik je geven.
    Jouw "vermoeden" bevalt me niet.

Ik zet dit topic dan ook op Opgelost en gesloten.

Leave a comment:

• Oscar Sevilla
    replied
    "Amper 3 uur geleden iets gepost en al aan het "pushen"?
    Mag ik je er aan herinneren dat er normaal gezien 48 uur wordt gewacht alvorens dit te doen en dat we tevens vrijwilligers zijn die dit, naast onze andere bezigheden, gratis doen?

Geduld is een mooie zaak."

Geduld is zeker een mooie zaak, als het daar ook op aankomt, maar ik kreeg een ander vermoeden eigenlijk.

Waarom doen jullie dit eigenlijk gratis...? lijkt me ook een legitieme vraag....

Met zoveel informatie op internet en over internet blijft er voor mij gewoon teveel over om te impliceren. Ik impliceer liever niet, terwijl ik wel gewoon een beetje heb geïmpliceerd. In ieder geval een normaal gesprek tussen mensen word daardoor onmogelijk gemaakt naar mijn idee....

softonic is niet the place om iets te downloaden....Heb ik wel gedaan.....blijft over de vraag of Onbekende uitgever een hint opzich moet zijn voor het downloaden van.....defogger......windows gaf wel een beveiligings waarschuwing "onbekende uitgever"

groet Oscar

Leave a comment:

• Emphyrio
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Oscar Sevilla Bekijk Berichten
    oké mensen niet al te enthousiast aub...

Ik heb niemand beloofd dat ik een expert zou zijn

serieuze antwoorden volg ik gewoon op
    Amper 3 uur geleden iets gepost en al aan het "pushen"?
    Mag ik je er aan herinneren dat er normaal gezien 48 uur wordt gewacht alvorens dit te doen en dat we tevens vrijwilligers zijn die dit, naast onze andere bezigheden, gratis doen?

Geduld is een mooie zaak.

Via Softonic is niet de manier om iets te downloaden. Deze site kan je het best vermijden.

Als je Clam Antivirus wil, download het via hun website: http://www.clamav.net/index.html
    Last edited by Emphyrio; 29-01-15, 20:39.

Leave a comment:

• Oscar Sevilla
    replied
    oké mensen niet al te enthousiast aub...

Ik heb niemand beloofd dat ik een expert zou zijn

serieuze antwoorden volg ik gewoon op

Leave a comment:

• Oscar Sevilla
    started a topic Onbekende uitgever

Onbekende uitgever

Hallo mensen van Nucia,

longtime no see

Ik heb hier een redelijk verdacht verhaal aan de hand;

Gisteren installeerde ik clamwin antivirus bestandsscanner via een pagina van de softonic.....bij bestand openen kwam onbekende uitgever te staan en na het willen scannen van mijn computer in C: was dit het resultaat;

Scan Started Wed Jan 28 16:09:08 2015

-------------------------------------------------------------------------------

C:\Documents and Settings\Jaime\Local Settings\Temp\is1275519350\1762124_stp\Mobogenie_Setup_2.1.22_501.exe: Win.Adware.Nextlive FOUND

C:\Documents and Settings\Jaime\Mijn documenten\Downloads\SoftonicDownloader_voor_avg-antivirus-free-2014.exe: Win.Trojan.Agent-757477 FOUND

C:\Documents and Settings\Jaime\Mijn documenten\Downloads\SoftonicDownloader_voor_cdex.exe: Win.Trojan.Agent-757477 FOUND

--------------------------------------

Cancelled

--------------------------------------

Nu zojuist starte ik de handleiding op nucia voor hulp bij virusinfecties en met defogger kom ik dezelfde melding tegen; Onbekende uitgever...

Dus ik wacht even totdat ik wat wijze informatie kan krijgen bij het volgen van de handleiding....

zie bijlage,

groet Oscar
    Bijgevoegde Bestanden
Working...
X