Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Adblocker?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Welke Adblocker?

Ik wil graag preventief en gratis van die reclame af en hoorde van Adblock Plus Add-ons (voor Firefox - Mozilla dat ik heb). Is dat de beste of recommenderen jullie andere blockers?

Zelf gebruik ik al jaren Adblock Plus en ben er erg tevreden over, ik zie nooit meer reclame, zelfs niet op Youtube.

Comment

Zelf maak ik gebruik van uBlock Origin (Documentation - uBlock Origin add-on voor Firefox.)
      Bevalt me prima.

Naast een adblocker, zoals bijvoorbeeld uBlock Origin, kan het ook geen kwaad om uMatrix of NoScript te installeren.
      Last edited by metriod; 17-09-15, 12:18.

Comment

OK en zijn er verschillen in werking? Ik hoorde dat je bij eentje elke site weer apart moet melden dat je ze geblokt wil hebben. Is er niet een integraal iets?

Comment

Je kunt filterabonnementen toevoegen (zowel bij Adblock Plus als bij uBlock Origin), die er vervolgens voor zorgen dat reclame op internet automatisch wordt geblokkeerd. Na het installeren van Adblock Plus of uBlock Origin, zijn er al een aantal filterabonnementen standaard ingeschakeld. Je kunt vervolgens zelf meer filterabonnementen inschakelen of toevoegen als deze niet in de lijst staan.

Het kan natuurlijk voorkomen dat je toch nog reclame tegenkomt, dit kun je dan heel eenvoudig zelf blokkeren door met je rechtermuisknop op de advertentie te kikken en te kiezen voor 'Element blokkeren'.
          Last edited by metriod; 17-09-15, 12:30.

Comment

OK bedankt!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X