Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Avast verlopen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Avast verlopen

Ik krijg een waarschuwing dat mijn gratis versie van Avast over 18 dagen verloopt. Wat moet ik dan doen?
    Ik geloof dat ik ooit die vraag nog eens stelde, maar ben het antwoord vergeten (bijwerking van oud worden)
    Last edited by dorado; 02-04-16, 19:31. Reden: typo gecorrigeerd

1. Open avast! Free Antivirus en ga naar Instellingen | Registratie en kies Registreer nu

3. Kies in het venster dat opent aan de linkerkant voor Standaard bescherming - grijze knop Selecteren

4. Vul voornaam, achternaam en e-mailadres in en klik vervolgens op Registreren met e-mailadres (Facebook optie kan natuurlijk ook).

5. Kies NIET voor de groene knop, maar voor Bij de basisbescherming blijven.

Je hebt nu avast! Free Antivirus voor een jaar geregistreerd en kunt de software gratis gebruiken.

(Bron)
    Last edited by dorado; 02-04-16, 19:37.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Bedankt, het zou klaar zijn, maar het laatste scherm kreeg ik niet.

Comment

Bovenstaande geldt volgens de bron voor versie 2014, dus kan het afwijken.
        Als je bij instellingen → registratie kijkt, wat zie je nu?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

U bent geregistreerd! Dus, zoals ik al schreef, OK
          Nogmaals hartelijk bedankt. Zal het trachten te onthouden. Zou het ook kunnen wegschrijven, maar dan vergeet ik weerwaar ik het heb weggeschreven

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X