Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hacking

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hacking

hoi

ten eerste weet ik niet of mijn vraag hier goed geplaatst is dus excuses als deze fout staat

ik heb rede om aan te nemen dat er iemand heeft ingebroken in mijn smartphone en ben bang dat mijn router/modem laptop en andere gsms en tablets die we hier in huis hebben niet meer veilig zijn.

nu ben ikzelf niet goed met pc's enzo maar wil graag weten of mijn bovengenoemde systemen wel veilig zijn
    hopelijk ben ik hier op de goede plaats.

ik wil u vragen wat ik moet doen om te controleren of alles gewoon veilig is of wat ik moet doen om het weer veilig te maken

ik stuur dit bericht vanaf mijn laptop met windows 7 maar weet niet waar te beginnen of met welk apparaat
    mijn acer z502 telefoon heb ik wel gereset gisteren en diverse beveiligings apps op geplaatst .

mijn laptop heb ik daarstraks in veilige modus gescand met avg ik zal hier een log van toevoegen maar weet bij god niet of ik hier goed aan doe. hoopelijk is iemand bereid om samen met mij te kijken of er echt iets aan de hand is... alvast bedankt

ps ik weet niet eens hoe ik de log van avg kan toevoegen kunt u daarbij even helpen aub
    Last edited by zarr; 05-04-16, 11:38.

avgrep.txt

hierbij het avg log als het goed is

Comment

Beste Zarr

U kunt hier een topic openen en uw logs plaatsen

leest u alvorens eerst dit topic goed door en plaats de gevraagde logs.

verwijst u dan ook even naar dit topic.
      Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X