Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de beste gratis anti virus software

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is de beste gratis anti virus software

Hoi, wat is nu de beste free virusscanner?

Typetje edit:
    Bericht verplaatst van Updates naar Virus/ Antivirus
    Last edited by typetje; 30-04-16, 09:47. Reden: bericht verplaatst naar eigen onderwerp in juiste sectie

• F-Secure
    • Kaspersky
    • TrendMicro

http://chart.av-comparatives.org/cha...&sort=0&zoom=2

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

OK ik probeer nu Kaspersky, maar het is maar 30 dagen trial... zit je daarna sowieso aan een abonnement?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lonello Bekijk Berichten
        het is maar 30 dagen trial... zit je daarna sowieso aan een abonnement?
        Alleen als je betaald hebt.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ik heb mij hier (link) op gebaseerd en draai de betaalde versie van Bitdefender Security 2016.
          " Le coeur a ses raisons que le raison ne connaît point.” (Blaise Pascal)
          Besides Microsoft Windows 10, also happy with Linux Mint 17.3 Cinnamon Rosa on an outdated desktop and quite delighted with an old timer laptop using Linux Mint 18.3 Cinnamon Sylvia

Comment

Ik begrijp deze niet helemaal.
            Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
            Alleen als je betaald hebt.
            Dus je moet elke keer na de trial weer afladen en een nieuw program opladen? Bestaat er geen vaste die free is? Ik zat altijd bij Avast, dat had dat wel, of in elk geval voor een jaar.

Comment

Na de trial kan je de gratis versie behouden, dat is wat er bedoelt wordt, alleen als je eenmaal betaald hebt dan, dan is het een abonnement, dat meestal vereist dat er jaarlijks geïncasseerd kan worden tenzij je het op tijd opzegt. Het is dan ook altijd dat je bij licenties ook de voorwaarden goed moet lezen.

Maar als je na de trial niets doet, behoudt je de gratis versie van het programma, soms moet je daarvoor wel downgraden.

Even kijken dus meestal krijg je wel instructies als de termijn van de trial verstreken is.
              Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Working...
              X